✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, April 9, 2013

Majlis Konvokesyen Owner Blog Kisah Emas Putih

As-Salam

Ini ialah hari paling bersejarah buat uzu. Konvokesyen kali-2 dalam hidup uzu.
Yeahhhhhhh :)




Yes !! Finally I'm fresh graduated !


Tapi uzu masih dalam perjalanan menuju ke menara gading. Apa pun doakan uzu berjaya di masa akan datang. Terima kasih yang mengucapkan tahniah kat Facebook. Ucapan korang sangat bermakna.
Salam.

23 comments:

вʋввℓɛ ρσρƨ said...

tahniah sis uzu ;) hehee.. lps nie ley smbung degree lak kan?

Ahmad Zarif said...

tahniah uzu.. usaha eskalator kejayaan

Siti Ruzana said...

wahh tahniah kak :) wee tak saba nye nak macam ni >.<

n eyna said...

tahniah kak uzu hehehe ^^) comel pakai jubah tu..

Hasri Anis said...

tahniah ^_^

Aniq Bukhary said...

Congrat! I wish u luck...

Monyet Rimau said...

politeknik mana?

Norhaizan hakim said...

Tahniah uzu,,semoga banyak lagi kejayaan yg akan Allah pinjamkan buat uzu,

zaxx said...

tahniah uzu..smeoga terus berjaya dalam akademik,blogging dan semua yang uzu ceburi..:) amin

Farah Waheda Wahid said...

congrats uzu...semoga lebih berjaya di masa akan datang...

Normi Nieza said...

tahniah uzu...:)

Mohamad Khairil said...

tahniah akak!! :D semoga terus sukses :D

Seneorita Baharin said...

Tahniahh kak uzu!! Good luck in future! ^__________^

Mr.pdot said...

tahniah...semoga terus berjaya :)

CiK Bella said...

Congratz uzu, chaiyo2 :))

Secret Of Shaila said...

Tahniah Zu...semoga success for the next step pule..^^

najihahfara said...

tahniah uzu :)

~ yoona ~ said...

Congrats Senior. tahun depan turn kami lagi.InsyaALLAH :)

Dear KHY said...

tahniahhh :)

Wanie Zunidan said...

Tahniah kak uzu :)

Zaza said...

tahniah atas kejayaan =)

tyra lee said...

tahniah :D

Cik Fie said...

tahniah :)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com