April 09, 2013

, ,

Majlis Konvokesyen Owner Blog Kisah Emas Putih

As-Salam

Ini ialah hari paling bersejarah buat uzu. Konvokesyen kali-2 dalam hidup uzu.
Yeahhhhhhh :)




Yes !! Finally I'm fresh graduated !


Tapi uzu masih dalam perjalanan menuju ke menara gading. Apa pun doakan uzu berjaya di masa akan datang. Terima kasih yang mengucapkan tahniah kat Facebook. Ucapan korang sangat bermakna.
Salam.
Share:

23 Sila Komen:

Lady ★ Hanna said...

tahniah sis uzu ;) hehee.. lps nie ley smbung degree lak kan?

Unknown said...

tahniah uzu.. usaha eskalator kejayaan

Unknown said...

wahh tahniah kak :) wee tak saba nye nak macam ni >.<

Miss Eyna said...

tahniah kak uzu hehehe ^^) comel pakai jubah tu..

Unknown said...

tahniah ^_^

Unknown said...

Congrat! I wish u luck...

kucing comel said...

politeknik mana?

Unknown said...

Tahniah uzu,,semoga banyak lagi kejayaan yg akan Allah pinjamkan buat uzu,

zaxx said...

tahniah uzu..smeoga terus berjaya dalam akademik,blogging dan semua yang uzu ceburi..:) amin

Farah Waheda Wahid said...

congrats uzu...semoga lebih berjaya di masa akan datang...

Cik Nor said...

tahniah uzu...:)

Aerill Hassan said...

tahniah akak!! :D semoga terus sukses :D

Unknown said...

Tahniahh kak uzu!! Good luck in future! ^__________^

Mr.pdot said...

tahniah...semoga terus berjaya :)

Unknown said...

Congratz uzu, chaiyo2 :))

shazillahsani.com said...

Tahniah Zu...semoga success for the next step pule..^^

najihahfara said...

tahniah uzu :)

~ yoona ~ said...

Congrats Senior. tahun depan turn kami lagi.InsyaALLAH :)

Unknown said...

tahniahhh :)

Syazwani Zunidan said...

Tahniah kak uzu :)

Zaza Iman said...

tahniah atas kejayaan =)

Unknown said...

tahniah :D

Cik Fie said...

tahniah :)