✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, April 3, 2013

Senarai Hadiah 1st Giveaway Emas Putih (51 Hadiah)


Salam

Alhamdulillah ini hadiah2 yang sudi di sponser untuk anda.
banyak lagi yang nak sponser tapi terpaksa uzu tolak sebab terlalu banyak susah pulak kan..
ok jom kita tengok hadiah yang bakal dimenangi oleh peserta 1st Giveaway Emas Putih

Seramai 51 hadiah untuk dimenangi so peluang anda sangat cerah nak menang..

HADIAH

Top Referral
Cash RM 30 

Hadiah Random

 (1) Domain (com) x 3

(2) Banner 300x90/sebulan berharga RM100 di Ping.jer x 1

(3) Bisness Card x 1

(4)Bedak Arab x 2

(5)T-Shirt Terengganu x 2 #gambarcontoh#

(6)Beg x 2



(7)Shawl x 3

(8)Tudung Bawal x 3

(9)Maskara Fiber berharga RM45 x 1

(10)1x BB Cream Skin79 5g x 1

  (11) Necklace Vintage x 3 #gambarcontoh#

(12)10 broochs x 2


(13)Topup RM10 x 1


(14) Topup RM5 x 15

(15) Topup RM3 x 1

(16) Buku "Aku Terima Nikahnya" x 1

(17) Buku Diary of a Wimpy Kid : The Third Wheel by Jeff Kinney berharga RM48.50 x 1

(18) Buku Ilmiah x 1 #gambarcontoh#


(19) Bookmarks Eksekutif x 5

(20) Frame x 1 #gambarcontoh#

ok tak hadiah nya? Hehe So korang tunggu tau kemunculan 1st Giveaway Emas Putih ni ok.
Dalam masa terdekat uzu akan publish entry GA ni...

Harap dapat support korang.
k bye  Salam

p/s : SPONSER dibenarkan untuk JOIN GA INI



27 comments:

Princess Syazliyana said...

wahhh tak sabar nk join hihi

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. bestnya. hehehhee. mesti ramai join nanti. heee

Normi Nieza said...

wah meriahnya..nak jopin jgklah..:)

cik azLyzah⊙.☉ said...

Tak sabar nak join GA ne..Nanti dah buat GA jgn lupe ajak cik ea ;)

Eyqa Hasnan said...

Tak sabar nak join GA kak uzu nie ;)

Hafizzi Aziz said...

perghhh

Qaseh Farra said...

uyyoo..kne join nih..hehehe..

DIARI SEDETIK LEBIH FARISHA said...

ok! sabar menanti :)

Cik Aida™ said...

waaa, banyaknye hadiah :D
semua best ^^

Nabila Medan said...

gempak! :D

cik amal said...

gempak2

Dianaa said...

tak sabar nak join :D

ANa Ahmad said...

meriah ni

nor aishah said...

nak join..hehe =)

Miss Sue said...

nak join ! jarang join ga uzu :( ..

Zaza said...

wah..nak join nak join =)

sayidah napisah said...

woww!bestnya...nnt dah publish habaq mai la. :)

Perttzyana Alpah said...

uish menarik ni tertarikkk :)

Solehah Shamsuddin said...

banyaknya hadiah. mesti join ni :)

Amyma Omar said...

waw... bnyak hadiah..harap2 kite menang..huhu jom join semua.. best of luck !

tenku butang said...

dh join.. heee.. dh ikut step semua.. =)

hanafi abdullah said...

Peh!gempak punya hadiah..

Jom Baca Entri Terkini Saya Di Sini

EIQA said...

nak tanye kak uzu,,yg shawls tu sape yg sponsor ye?nak tahu coz memang tengah cari shawls bluepink tu..huhuhu

sa mic said...

hadiah lumayan ni, hehe insya allah join nanti

Hafizah Alsa said...

harap2lah dapat. hehe

Mazelina Zaini said...

semoga menjadi rezeki ninaa kali ni :')

Cik Fie said...

byknya hadiah :)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com