April 03, 2013

, , ,

Senarai Hadiah 1st Giveaway Emas Putih (51 Hadiah)


Salam

Alhamdulillah ini hadiah2 yang sudi di sponser untuk anda.
banyak lagi yang nak sponser tapi terpaksa uzu tolak sebab terlalu banyak susah pulak kan..
ok jom kita tengok hadiah yang bakal dimenangi oleh peserta 1st Giveaway Emas Putih

Seramai 51 hadiah untuk dimenangi so peluang anda sangat cerah nak menang..

HADIAH

Top Referral
Cash RM 30 

Hadiah Random

 (1) Domain (com) x 3

(2) Banner 300x90/sebulan berharga RM100 di Ping.jer x 1

(3) Bisness Card x 1

(4)Bedak Arab x 2

(5)T-Shirt Terengganu x 2 #gambarcontoh#

(6)Beg x 2



(7)Shawl x 3

(8)Tudung Bawal x 3

(9)Maskara Fiber berharga RM45 x 1

(10)1x BB Cream Skin79 5g x 1

  (11) Necklace Vintage x 3 #gambarcontoh#

(12)10 broochs x 2


(13)Topup RM10 x 1


(14) Topup RM5 x 15

(15) Topup RM3 x 1

(16) Buku "Aku Terima Nikahnya" x 1

(17) Buku Diary of a Wimpy Kid : The Third Wheel by Jeff Kinney berharga RM48.50 x 1

(18) Buku Ilmiah x 1 #gambarcontoh#


(19) Bookmarks Eksekutif x 5

(20) Frame x 1 #gambarcontoh#

ok tak hadiah nya? Hehe So korang tunggu tau kemunculan 1st Giveaway Emas Putih ni ok.
Dalam masa terdekat uzu akan publish entry GA ni...

Harap dapat support korang.
k bye  Salam

p/s : SPONSER dibenarkan untuk JOIN GA INI



Share:

27 Sila Komen:

Amirah. said...

wahhh tak sabar nk join hihi

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. bestnya. hehehhee. mesti ramai join nanti. heee

Cik Nor said...

wah meriahnya..nak jopin jgklah..:)

Cik Puan said...

Tak sabar nak join GA ne..Nanti dah buat GA jgn lupe ajak cik ea ;)

Eyqa Hasnan said...

Tak sabar nak join GA kak uzu nie ;)

FIZGRAPHIC said...

perghhh

Unknown said...

uyyoo..kne join nih..hehehe..

diari farisha said...

ok! sabar menanti :)

Cik Aida™ said...

waaa, banyaknye hadiah :D
semua best ^^

Unknown said...

gempak! :D

Unknown said...

gempak2

Fatin Diana said...

tak sabar nak join :D

Unknown said...

meriah ni

nor aishah said...

nak join..hehe =)

Unknown said...

nak join ! jarang join ga uzu :( ..

Zaza Iman said...

wah..nak join nak join =)

Sayidah Napisah said...

woww!bestnya...nnt dah publish habaq mai la. :)

Unknown said...

uish menarik ni tertarikkk :)

Solehah Shamsuddin said...

banyaknya hadiah. mesti join ni :)

Unknown said...

waw... bnyak hadiah..harap2 kite menang..huhu jom join semua.. best of luck !

Tengkubutang said...

dh join.. heee.. dh ikut step semua.. =)

mrhanafi said...

Peh!gempak punya hadiah..

Jom Baca Entri Terkini Saya Di Sini

Unknown said...

nak tanye kak uzu,,yg shawls tu sape yg sponsor ye?nak tahu coz memang tengah cari shawls bluepink tu..huhuhu

cik lisa said...

hadiah lumayan ni, hehe insya allah join nanti

Chel Alalguring said...

harap2lah dapat. hehe

Unknown said...

semoga menjadi rezeki ninaa kali ni :')

Cik Fie said...

byknya hadiah :)