April 19, 2013

Video 5 Pelajar Perempuan Sekolah Hina Islam Dengan Mempersendakan Solat



Video ni agak disturbing bagi extrimis keagamaan. Di dalam video ini menunjukkan 5 orang pelajar wanita dengan mempersenda solat agama Islam dengan tarian kelab malam. Namun kejadian ini bukan berlaku di Malaysia tetapi di Sulawesi, Indonesia. Harap video seperti ini menjadi pengajaran buat pelajar di Malaysia dan elakkan berkelakuan seperti ini.

Share:

14 Sila Komen:

Unknown said...

Harap-harap remaja Malaysia tak macam ni,patut dibuang sekolah mereka ni.

rusna wana said...

mg dh rosak...

Unknown said...

Ish3, apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang nih..*Dunia Akhir Zaman ~Harap-harap remaja malaysia jadikan video ni sebagai iktibar jangan jadikan contoh :)

Adam Faiz said...

setannnnnn

Unknown said...

patutla kat sana selalu kena bala.......

Lisa Nurulain said...

pelajar tu dah dibuang sekolah dan nama mereka telah diblacklistkan dmana2 sekolah di daerah tersebut http://update-islam.blogspot.com/2013/04/keadaan-terakhir-siswi-sma-toli-toli.html

Emmalliee_Galaxy said...

indonesia ke nieyh !!! ptot lahh ~ .. kafir betol !!

Unknown said...

Tu sebab kt indon byk musibah..

Unknown said...

Tu sebab kt indon byk musibah..

sofea said...

teruknya diorg..yg pkai tdg tu..emm hampehh..

Unknown said...

masyaallah semoga mereka ini diberi petunjuk ke jln yg benar & d'ampunkn dosanya T_T

Shida Radzuan said...

apelah dorg mcm xde bnde lain yg nk dibt gurauan..

mommyfiqa said...

akal fikiran letak kat tapak kaki...

Cik Fie said...

astaghfirullah :(