Promosi My Favourite Perfumes Puasa 2014

✿Baca Entry Yang Lepas✿

✿Iklan Terbaik !! Jom Terjah !!✿

 photo antivirus_termurah_zpsde17c886.gif

Friday, April 19, 2013

Video 5 Pelajar Perempuan Sekolah Hina Islam Dengan Mempersendakan Solat



Video ni agak disturbing bagi extrimis keagamaan. Di dalam video ini menunjukkan 5 orang pelajar wanita dengan mempersenda solat agama Islam dengan tarian kelab malam. Namun kejadian ini bukan berlaku di Malaysia tetapi di Sulawesi, Indonesia. Harap video seperti ini menjadi pengajaran buat pelajar di Malaysia dan elakkan berkelakuan seperti ini.


14 comments:

DilaElla said...

Harap-harap remaja Malaysia tak macam ni,patut dibuang sekolah mereka ni.

rusna wana said...

mg dh rosak...

IeZwa RazK II said...

Ish3, apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang nih..*Dunia Akhir Zaman ~Harap-harap remaja malaysia jadikan video ni sebagai iktibar jangan jadikan contoh :)

Adam Faiz said...

setannnnnn

Remy hazza said...

patutla kat sana selalu kena bala.......

therylisa nurul ain said...

pelajar tu dah dibuang sekolah dan nama mereka telah diblacklistkan dmana2 sekolah di daerah tersebut http://update-islam.blogspot.com/2013/04/keadaan-terakhir-siswi-sma-toli-toli.html

Rienna MishCandy! said...

indonesia ke nieyh !!! ptot lahh ~ .. kafir betol !!

sharul anuar said...

Tu sebab kt indon byk musibah..

sharul anuar said...

Tu sebab kt indon byk musibah..

HaniesSofea_98 said...

teruknya diorg..yg pkai tdg tu..emm hampehh..

Lov Note said...

masyaallah semoga mereka ini diberi petunjuk ke jln yg benar & d'ampunkn dosanya T_T

Shida Radzuan said...

apelah dorg mcm xde bnde lain yg nk dibt gurauan..

mawar berduri said...

akal fikiran letak kat tapak kaki...

Cik Fie said...

astaghfirullah :(