✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, April 9, 2013

VIDEO : Ketua Tingkatan Kena Belasah



9 comments:

SHazH0NIee said...

errrr , mesti dorang fikir dorang tuh kuat mcm superman dah kott -,-

Shaqir Ir Manz said...

aku dgr ada yg cakap "lan todak"... nampak tak kesan filem ganas pada budak bawah umur.... (ada kene mgena tak???)

Noor Atikah Ramli said...

menakutkan je perangai budak2 sekarang T_T

Cikgu Fizi said...

kalau cikgu dapat budak-budak ni memang teruk kena basuh budak-budak ni ngan cikgu...

NEKOARUMI said...

Sakitnya hati tengok diorang ni! Ingat kuat sangat lah tu nak lutut lutut orang. Hish sabar jelah~

Miss Eunice said...

my goodness. cam psyco je dye org ni. =="

Normi Nieza said...

nak jd gangster lah tu..huhu

Jai Sjk said...

hmm ape la yg bdak2 ni nk tunjuk...pukul org ramai2...berani la sangat...tp ketue tingkatan tu mang steady,jtuh pun x....

Cik Fie said...

gangster betul budak zaman skrg ni :(

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com