April 09, 2013

, ,

VIDEO : Ketua Tingkatan Kena Belasah



Share:

9 Sila Komen:

Shazryena said...

errrr , mesti dorang fikir dorang tuh kuat mcm superman dah kott -,-

Anonymous said...

aku dgr ada yg cakap "lan todak"... nampak tak kesan filem ganas pada budak bawah umur.... (ada kene mgena tak???)

Noor Atikah Ramli said...

menakutkan je perangai budak2 sekarang T_T

Anonymous said...

kalau cikgu dapat budak-budak ni memang teruk kena basuh budak-budak ni ngan cikgu...

Anonymous said...

Sakitnya hati tengok diorang ni! Ingat kuat sangat lah tu nak lutut lutut orang. Hish sabar jelah~

iameunicegm said...

my goodness. cam psyco je dye org ni. =="

Cik Nor said...

nak jd gangster lah tu..huhu

Unknown said...

hmm ape la yg bdak2 ni nk tunjuk...pukul org ramai2...berani la sangat...tp ketue tingkatan tu mang steady,jtuh pun x....

Cik Fie said...

gangster betul budak zaman skrg ni :(