✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, May 22, 2013

Kim Yumi, Ratu Cantik 2012 Korea Adalah “Hasil Ciptaan” Pembedahan Plastik




Kim Yumi, Ratu Cantik 2012 Korea Adalah “Hasil Ciptaan” Pembedahan Plastik | Mesti ramai yang minat artis Korea kan. Super Junior, FT Islands, SNSD, 2PM dan seangkata dengannya. Tetapi seperti yang diketahui, ramai artis Korea yang menjalani pembedahan plastik.

Tidak ketinggalan juga dengan Ratu Cantik Korea. Isu timbul berkaitan dengan pembedahan plastik yang dijalani.

Sebaik Kim Yumi dimahkotakan sebagai Miss Korea 2012, gambar-gambarnya ketika masih bersekolah menengah mula timbul di internet.

Pihak-pihak yang tidak berpuas hati dengannya mendakwa Kim Yumi tidak memiliki kecantikan semulajadi.

Disebabkan desakan berterusan, Kim akhirnya mengakui bahawa dirinya ‘bukan asli’.

Inilah kehebatan pembedahan plastik…memberikan kecantikan yang diinginkan…asalnya ada duit dan keberanian untuk dibedah.


Gambar-gambarnya Kim Yumi ketika ketika sekolah menengah.


13 comments:

cahaya said...

cahayacinta

salam hee sb ctik org pertikaikan nk sork tang mana hee.terimalah seadanya..tpi dh ada rm blh le bikin..

Sally Samsaiman said...

erk! untung la banyak duit...hahaha

Shida Radzuan said...

mcm2 eh..huhuu

Normi Nieza said...

hurmm...

Mysara Ab Rahman said...

dh gara dye mmg standard cm tu kn..pas tu peserta len pn sama gk..bkn asli pn

Miss Eunice said...

ahah. ok pe..not bad mke asli dye..haha..

Maria Menado~ said...

hidung sama.. mata je la.. kalau perasan peranan mata effect dia besar kepada seri muka. kalau ubah sikit je dah cukup. sebab badan besar boleh dikuruskan... hehe.

duit. dunia.

zarith iqbal said...

Owh..

CIK INA said...

kesiannya...

Cik Fie said...

macam2

Fiza Ibrahim Apani said...

jgn lepas dapat anak sok kena saman ngan husband sudahh..hehe

Rafieq Roslan said...

Comel gak mase skola..
Tapi cam xde beza sangat just pipi tembam je..

mawar berduri said...

patutlah..

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com