✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, May 13, 2013

Ngeri ! Wajah Wanita Cantik Ini Hancur Diseksa Oleh Suami


Kecemburuan dalam sebuah hubungan seringkali dikaitkan dengan rasa sayang. Namun, ternyata tidak begitu yang dirasakan oleh Carmen Blandin Tarleton yang dengan bangga mempamerkan wajah barunya.
Wanita berusia 44 tahun ini terpaksa mendapatkan 'wajah baru' akibat perlakuan suaminya. 

Dikutip dari Asia One, Sabtu (4/5/2013) Carmen menerima pemindahan wajah pada bulan Februari tahun ini.Pada tahun 2007, Carmen diserang dengan kejam oleh suaminya, Herbert Rodgers yang menuangkan cecair industri alkali ke wajahnya. Kerana percaya bahawa Carmen sedang bercinta lelaki lain, Rodgers marah dan pergi ke rumah mereka mencari lelaki tersebut.

Namun, suaminya hanya mendapatkan Carmen saat itu dan akhirnya mengarahkan marahnya pada Carmen. Saat itu suaminya sempat memukul dia dengan tongkat dan kemudian menuangkan larutan alkali dari botol ke wajahnya.





12 comments:

Farah Waheda Wahid said...

kesiannya dia...

Ikhmal Malique said...

alahai....

Herma Julianny said...

ish ish ish..
kalo cemburu pun jgn la smp mcm tu skali..

Nurul Zakira said...

kesiannya... tapi yang peluk dia tu siapa? suami diakah?

najiah shaharain said...

giler betul suami die..

dilaella Ella said...

Kasihan..kejam betul suami dia..

Dak Fisha said...

Dunia skrg dah tunggang terbalik. Mmg takde hati perut betul. kesiannye dia :'(

Mas Zull said...

assalamualaikum uzu...kesian nyer die..;)

Cik Fie said...

astaghfirullah

cik amal said...

minta kita dijauhkan.. aamiinnn

Azhafizah Md Nor said...

cemburu punya pasal..tak pk dah soal sayang tu ye..jgn lah jadi manusia hilang kawalan..bahaya.

mawar berduri said...

kesiannya...

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com