✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, May 7, 2013

Pertandingan Ratu Cantik Mak Nyah Di Pattaya Thailand

Thailand sangat terkenal dengan golongan Nyah ataupun pondan dan negara mereka sangat terkenal juga dengan pembedahan menukar jantina. Pertandingan ini adalah suatu tradisi di Pattaya untuk golongan transsexuals ini. Nampaknya nyah lagi cantik dari wanita tulen. 











13 comments:

iu-hazirah said...

cantiknya... kalah pempuan asli

Panggil Aku Han said...

klau diorg tu llki..lg super osem hnsem..hahah

Aina Sofea said...

sungguh tak bersyukurr ... cantik manapun dia bila jadi pondan , lagi baik dia jadi laki tulen an ? :)

Farah Waheda Wahid said...

sebab tu kalau pegi thailand kena perhati betul2...perempuan tulen ker atau perempuan transsexual...

Sally Samsaiman said...

eh, nk kata jeles ke SUBHANALLAH?? ...

NEKOARUMI said...

betul ke diorang semua ni lelaki? susah nak percaya O.o nampak cam perempuan betul~ macam mana dia transform jadi centu?? aneh aneh~

Lai..kamu said...

kalau disana panggil LadyBoy.. saya pernah tengo persembahan ladyboy di thailand..wowww cantikkkk sangat..

AFZAL SHINJI said...

Tu lah...tak boleh nampak langsung kelakian die

AFZAL SHINJI said...

Tu lah...tak boleh nampak langsung kelakian die

Mike Izzat said...

Nilah dia calon2 yg sesuai bg para suami kaki pukul dan kaki dera..kita tgk sapa yg kena! Haha

Ct Noraishah said...

cantik tapi naper la nak jadi pompuannya huhu

Nurul Zakira said...

betul tu betul. lebih cantik dari saya. jealousnya... :(

Cik Fie said...

pergh !!! cantik gila !!! hahaha :D

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com