May 22, 2013

Rela Mati Daripada Hidup Disumpah Ibu Kandung Sendiri – Afiq Muiz




p/s : Afiq Muiz ni penting awek dari Ibu kandung sendiri. LOL
Share:

9 Sila Komen:

Farah Waheda Wahid said...

kesian ada, sedih ada, simpati pun ada...

Cik Nor said...

moga diaorang cepat2 berbaik...aamiin

BoB said...

nk mati pn make sure mintk maaf kn mak 2..balasan Allah tu pasti bg mereka yg derhaka....nauzubillah!

Mazni Munawar said...

apa nak jadi dgn artis-2 skrang ni. masa kecik-2 dulu mak susah payah jaga dia, dah besar cmni jadinya :/

ninja said...

Tak tau siapa betul dan siapa salah.. :')

Unknown said...

Haih , ni family ni kene muhasabah diri masing2 ni

Cik Fie said...

isyh3 :(

Unknown said...

tak hbis2 cite psl afiq muiz nie.
muka je hensem. ish3

mommyfiqa said...

macam2 lah artis..