Promosi My Favourite Perfumes Puasa 2014

✿Baca Entry Yang Lepas✿

✿Iklan Terbaik !! Jom Terjah !!✿

 photo antivirus_termurah_zpsde17c886.gif  photo antivirus_termurah_zpsde17c886.gif

Wednesday, May 22, 2013

Rela Mati Daripada Hidup Disumpah Ibu Kandung Sendiri – Afiq Muiz




p/s : Afiq Muiz ni penting awek dari Ibu kandung sendiri. LOL

9 comments:

Farah Waheda Wahid said...

kesian ada, sedih ada, simpati pun ada...

Normi Nieza said...

moga diaorang cepat2 berbaik...aamiin

BoB said...

nk mati pn make sure mintk maaf kn mak 2..balasan Allah tu pasti bg mereka yg derhaka....nauzubillah!

mazni said...

apa nak jadi dgn artis-2 skrang ni. masa kecik-2 dulu mak susah payah jaga dia, dah besar cmni jadinya :/

anis said...

Tak tau siapa betul dan siapa salah.. :')

keli menari said...

Haih , ni family ni kene muhasabah diri masing2 ni

Cik Fie said...

isyh3 :(

Nur Aqilah said...

tak hbis2 cite psl afiq muiz nie.
muka je hensem. ish3

mawar berduri said...

macam2 lah artis..