✿Baca Entry Yang Lepas✿

✿Iklan Terbaik !! Jom Terjah !!✿

Wednesday, June 12, 2013

Adira Masuk Hospital Sebab Terlalu Putih ??



Senyap seketika cerita mengenai penyanyi Adira Suhaimi atau Adira yang sebelum ini mendapat perhatian apabila ramai yang memperkatakan tentang tona kulitnya yang terlalu putih hingga ada yang menyamainya dengan Micheal Jackson.

Ini berita yang Murai terima daripada teman Murai Batu yang mendakwa Adira telah dimasukkan ke hospital pada malam Jumaat lepas. Betulkah apa yang teman Murai Batu sampaikan ni? Ada juga Murai Batu belek-belek di ruangan berita lain atau surat khabar seperti tiada pula. Kata sumber itu lagi, Adira telah dimasukkan ke pusat perubatan Damansara Specialist Centre, Damansara Utama setelah dia dikatakan lemah dan terjatuh pada malam Jumaat yang lepas. 

Malah, ada yang terserempak dengan Naib juara Akademi Fantasia Musim 8 ini dan melihat dia seperti dalam keadaan kurang sihat. Tapi, dua hari lepas penyanyi berasal daripada Sabah ini ada memuatnaik dua video di Keek miliknya dan dia berada diatas kerusi roda dan ditolak oleh seorang teman dan memang kelihatan lemah.

Ditangannya juga ada jarum yang biasa kita lihat di tangan pesakit yang dirawat di hospital. Antara ungkapan yang keluar dari mulutnya “Kita tak larat macam nak demam. Kita duduk sini untuk makan ais krim”. Tetapi sekali lagi melihat video Keeknya itu, temannya seakan bergurau dengan penyanyi itu. Hmmmm. Murai Batu akan cuba sahihkan apakah yang berlaku kepada gadis yang berkulit putih melepak ini, sama ada dia sakit atau mungkin ada penceritaan lain disebalik video itu. A

dakah disebabkan kulitnya yang terlalu putih tersebut menjadikan dia lemah atau tidak boleh terkena cahaya panas seperti Micheal Jackson juga? Kalau disebabkan kulitnya yang terlalu putih itu memudaratkan diri Adira, Murai Batu rasa Adira harus mendapatkan rawatan lanjut. Manalah tahu di kemudian hari sakit lain pula yang datang. Minta dijauhkanlah hendaknya. Jika benar Adira berada dalam keadaan tidak sihat, Murai Batu mewakili semua pembaca mendoakan Adira cepat sembuh.

sumber : Murai

7 comments:

Normi Nieza said...

moga cepat sembuh...

Nur Aqilah said...

bahaya juga la. tp adira comel!. moga cpt sembuh

Aniq Bukhary said...

Terlalu putih pun masalah jgk. mcm ada sorang member saya.. putih melepak la org cakap tapi ada penyakit kurang darah merah la plak.. mcm2..

Nadia Johari said...

semoga cept sembuh

Nour Adieb said...

dgr2 adira masuk hospital sbb batu karang. ntahlah~

Mia Liana said...

biar la natural...

Azhafizah Md Nor said...

semoga dia cepat sembuh.