✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, June 11, 2013

Blogger Singapura Berwajah Hodoh Selepas Menggunakan Produk Kecantikan Yang Tidak Diperakui

Gadis ini merupakan seorang blogger blog kecantikan dari singapura yang mengalami masalah alahan kulit selepas menggunakan produk yang diberikan oleh penaja laman sesawang untuk diulas. Agak scary melihat bintik seperti muka Bepop di muka beliau, kesian Bun Bun kan.











18 comments:

Dak Skema said...

eeeeee....produk ape dia pakai tu? ishhh...kesian loo..

Cik Fie said...

pelik la . kulit dah lawa n licin . tapi buat apa nk guna produk kecantikan lagi ?? adoyai..kan dah jadi camtu . erm :(

Cik Fie said...
This comment has been removed by the author.
Kenit Cinonet said...

make up tips yang fail. Yang lama dah elok cantik putih molek nak cantik lagi??

menanah satu muka...tak tahan wooo~

Normi Nieza said...

bahayanya..huhu

Farah Waheda Wahid said...

janganlah kita pakai sampai tersalah product... hu hu hu...

hazwan hairy said...

sumpah geli sgt tgk..ya allah takutnya..hahaha

Syeeda said...

bahayanya.. kena pilih produk yg betul

farHaNa razaLi said...

eee..takut nye

cikdil said...

eee scary nyaa..

siti rokiah said...

kesiannya

YaNg AyEsHa said...

takut tengok..hati2 pilih produk lepas ni

Darma Marina a.k.a Rin said...

Die bukan salah pakai product laa, die pergi facial saloon. Pastu rawatan ape tah die dapat sampai muke die alergi.

Ayu Idayu said...

mak aihh.. seram betol. meremang bulu roma menengoknye. huhuhu..

Shakirah Rosli said...

teruknyaa. sampai mcm tu sekali..semoga beliau cpt sembuh. Amiin

Shida Radzuan said...

risau lak tgk muke dia haihhh..sian dia..muka elok2 lawoo..huhuu

Putri Nur Ifa said...

eeee..keciannye dieee....ape produk tu??ish3...tak patut...tak patut... :(

Mieza Jhaa K said...

waaa..menakutkan...

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com