✿Baca Entry Yang Lepas✿

Friday, June 21, 2013

Cashout SAYS Kali Ke-6

As-Salam

Hari Isnin lepas uzu cashout says/8share tuk kali ke-5. Alhamdulillah kali ni ada banyak sikit dari sebelum ni. Kali ni uzu cashout RM400 tapi dalam invoice rm399 sebab kena potong RM1.  Alhamdulillah , seperti biasa memang cepat je pihak 8share bayar. Isnin cashout, Selasa dah masuk bank.


So sesiapa yang nak, boleh daftar kat sini. Dont worry , tak guna apa-apa modal pun. Sign Up free kot.


Sebarang pertanyaan, boleh PM uzu kat fb ye. Sharing is caring. Salam

7 comments:

Dianaa said...

whoa! banyak tuuu :D tahniah kak uzu

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

banyaknyaaaa kak!! perghhhhhhh!!!! 0.0

TSHIRT MUSLIMAH CASUAL said...

nak jugak terbuka untuk sume orang ker

inche hlovate said...

wah tahniah...

Mymy Mushie said...

waaaa bestnya .. :)

Sukma Haron said...

banyaknya....tahniah dear....

Cik Fie said...

tahniah :)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com