✿Baca Entry Yang Lepas✿

Friday, June 14, 2013

Gambar Warga Emas Di Tetak Perompak



Gambar Warga Emas Di Tetak Perompak - Semalam dilaporkan seorang warga emas telah ditetak perompak dalam kejadian samun di Kampung Kesusuk, Sapok Sepitang Sabah .


Ketika kejadian mangsa berada di kebun seorang diri dan sedang tidur ketika itu tiba-tiba didatangi oleh lelaki yang tidak dikenali lalu menetak leher mangsa menggunakan tombok sabit sebanyak dua kali. Mangsa yang cedera parah di leher dan tengkuk berkata kejadian itu dalam keadaan gelap dan tidak dapat mengenalpasti siapa yang menyerangnya.


Mengikut senjata yang digunakan perompak, kemungkinan yang menyerangnya ialah pekerja kebun dan berbangsa bugis. Perompak berjaya melarikan dompet yang berisi RM1000 .

Beliau dikejarkan di Hospital Sipitang dan keadaan mangsa adalah stabil serta akan dirujuk ke HQE.

8 comments:

Sue Lynnda said...

astaga..tak meninggal pulak
darah pun takde.

Jemput join first time GA saya yer.

http://syurgakasih.blogspot.com/2013/06/saya-buat-giveaway.html

Mia Liana said...

aduii.. tak sanggup nak tengok... kesiannya..

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

subhanallah kenapalah ada manusia perangai jahat! kesian pakcik ni..hmm nyawa panjang lagi, alhamdulillah..

anisfarhani said...

Ya Allah. kenapa sampai macam ni org tu buat kt dia. Kena tetak takut nya..

Ema Darliawaty said...

nda pasal buruk bangsa bugis , isk ,, jahat btul tu org yg samut ..,, innalilah

Nur Aqilah said...

ya Allah, kasihannya. takut pula tgk pic tu. mcm2 dunia zaman skrg ni

MUHAMMAD NUR ISHAK said...
This comment has been removed by the author.
MUHAMMAD NUR ISHAK said...

subhanallah....

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com