June 22, 2013

, ,

Jom Jawab Survey : Hadiah Menarik Untuk Sesebuah Segmen/Contest/GA ??

Assalamualaikum.


Hari ni uzu nak buat survey sikit berkaitan hadiah yang menarik untuk sesuatu segmen/giveaway atau contest.
Sekarang ni macam-II hadiah dijadikan hadiah untuk sesuatu segmen/giveaway/contest tu berjaya dengan jayanya. Paling famous dan simple, hadiah topup. Macam yang uzu selalu buat. Dulu ianya sangat mendapat sambutan tapi sekarang dah semakin jemu. So , inilah tujuan uzu nak buat survey sikit.

Kalau korang sebagai peserta, hadiah apa yang korang nak ?? Hadiah apa yang menarik yang akan membuatkan korang akan join segmen/giveaway/contest tu? Boleh jugak cadangkan hadiah yang menarik sempena ramadhan dan hari raya ini.

Korang boleh bagi pendapat banyak mana pun, uzu akan buat senarai hadiah yang korang cadangkan dan hadiah-II tersebut akan uzu pertimbangkan untuk segmen/giveaway/contest yang akan datang. 

Kemungkinan uzu akan buat pada bulan puasa nanti. Yang pasti ia akan berguna untuk raya korang nanti.. So, jawapan survey anda sangatlah berguna untuk uzu. Terima kasih yang sudi komen dan bagi cadangan serta kerjasama yang korang bagi untuk survey ini. Once again, Thanks semua ;)

Share:

32 Sila Komen:

Unknown said...

buku ilmiah rasanya.sebab nanti kita dapat pahala jugak :)

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

tudung,shawl,baju

Busyra Takiyudin said...

tudung pakai untuk raya. hehe

Nanie said...

Duit raya. Haha, buku motivasi boleh jugak. ^_^

Ain Rahman said...

buku, baju :)

Unknown said...

duit raya,baju,dan shawl. :)

Arni Nazira said...

Kalau macam itu , duit raya lahh . Haha , Buka motivasi okey juga

Cik Miela said...

barang-barang elektronik macam kamera ke, tablet ke. haha demand nampak :P

Vee said...

Baju :D

edohayra said...

tudung, shawl

Unknown said...

baju raya,duit raya dan barang-barang raya..

Kalau adalah hadiah ni konfem jimat duit tapi kalau menangla..haha...

Unknown said...

baju peplum kot :)
boleh buat raya :)

nurul ezzatie zulkarnain said...

barangan pos. teruja sikit kalau dapat hadiah barangan pos. tak kisahlah apa-apa pun.

Rieya Ramlee said...

Tetap setia dengan TOPUP!! Topup broadband waaa..hahak

Unknown said...

Novel , Baju raya . Buku ilmiah :)

Nazurah Zurah said...

Duit raya ^.^

Unknown said...

tudung , baju :)

Unknown said...

telekung laa . boleh pakai sembahyang raya nanti . hehe
tapi tudung punn okay jugak :)

Unknown said...

kain pasang pun ok gak uzu

samofa said...

nak shawl!!hehe..

Unknown said...

baju raya ! mesti ramai yang join :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

utk segmen/ga sempena ramadhan dan hari raya..

nak jgk suggest..bagi angpau special
jgn nyatakan berapa nilai RM dlm angpau
kira surprise la
wang tu letak dlm angpau..then pos
terpulang pd uzu nak letak berapa nilai..RM1 ker, RM5 ker, RM10 ker..
tp klo nilai besar..better bank in la..selamat

Unknown said...

utk segmen/ga sempena ramadhan dan hari raya..

nak jgk suggest..bagi angpau special
jgn nyatakan berapa nilai RM dlm angpau
kira surprise la
wang tu letak dlm angpau..then pos
terpulang pd uzu nak letak berapa nilai..RM1 ker, RM5 ker, RM10 ker..
tp klo nilai besar..better bank in la..selamat

hana said...

kalau Hana la. tudung or shawl. topup pun blh :D tak pun kad raya ke. boleh buat kenangan. ngee.

Nadz Fisol said...

bagi perfume vials hihi

Nik Ainaa said...

NOVEL ;)

keymekeymoo said...

kalau kimi, nak dekat2 raya ni, kimi suka kad raya, yang ditulis tangan, pastu abang posmen yang hantar, lama tak rasa perasaan bila terima kad raya tu.

Selain tu, boleh bagi novel atau barang pos yang lain, ataupun hantar makanan, tak pernah lagi orang buat, hehe, contohnya kek atau muffin :)

dEdEQ dE wIshEs said...

SELIPAR / KASUT , BAJU / KAIN , SELENDANG / TUDUNG . HEHEHE

Anonymous said...

kalau nak dekat2 raya org tak nampak benda lain dah selain duit raya , baju raya , kasut raya , tudung raya . hehe ^^,

Wan Izzaty (The Rainbow Kawaii) said...

Cadangan Hadiah :

1 . Dress / T-shirt
2 . Rantai / Gelang /Jam Tangan
3 . Shawl
4 . Beg jalan-II
5 . Keychain

#I rasa dengan ada nya semua hadiah ni boleh menarik ramai perhatian orang ^.^ Hehe .. wuuu ~.~ pos laju

Cik Fie said...

DSLR camera , ipad or samsung galaxy tab ?? hahaha :P