✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, June 18, 2013

Pelakon Sofi Jikan Meninggal Dunia ??

Ada yang menerima maklumat tentang pemergian seorang pelakon hebat yang baru sahaja memenangi Anugerah Pelakon Jahat Terhebat di Anugerah Blockbuster Astro baru-baru ini. Tiada maklumat rasmi sehingga kini tentang sejauh mana kebenaran berita ini lagi. Ada kemungkinan ianya khabar angin dan ada kemungkinan ianya benar-benar berlaku. Berikut adalah maklumat yang sampai ke Facebook.



Namun ... Benarkah kesahihannya? Jom baca kat bawah ni..


Matlumat yang mengatakan Sofi Jikan adalah matlumat tidak benar. Kebenarannya ialah adik kelima Sofi Jikan yang meninggal dunia.




8 comments:

Normi Nieza said...

wrong information...

Solehah Shamsuddin said...

ish terkejut sy baca :(

udie joe said...

mm..baru menang anugerah ritu..

ieka farhana said...

wuuuu salah info tu bahaya ..

apa apa pun dijemput join contest sulung kami

http://kmliahshm.blogspot.com/2013/05/heart-contest-by-ki.html

JaSSNaNi said...

ooo.. terkezut jugak tadi... rupanya adik sofi jikan.. apa pun takziah utk keluarganya..

Mimi Azirah said...

ish...boleh buat org konpius jer

Masquerade Girl said...

tapi orang tu betul apa... dia kata 'saudara' bukannya nama terus kan? adik pun kiranya saudara jugak tapi perkataan saudara cuma lebih umum....

Cik Fie said...

macam2 .

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com