✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, June 13, 2013

Video Bunuh Diri Terjun KB Mall



Video boleh lihat di SINI

8 comments:

kacang buncis said...

da cukup amalan ke nak bunuh diri nie....masyallah

Monyet Rimau said...

kalau mati terus tak apa... kalau cacat je? menyusahkan orang... buat malu je... bodoh betul

alin said...

huhu

BoB said...

MATI KE IDUP NI?

Raudzah Z said...

Kenapalah dia orang ni..senang-senang aje nak cabut nyawa sendiri..hmmm

TSHIRT MUSLIMAH CASUAL said...

biarlah dia memang nak mati sangat kan, dia dapat pass free kot masuk syurga.. Hidup menyusahkan orang baik mati jer. lagipun dulu agaknya dia beranak dalam buluh betung, mak bapak dia tak ada.

nor kosmetik said...

tak baik cakap mcm tu kat dia...mungkin dia mengalami tekanan..mudahan allah mengampunkan dia dan saya

nor kosmetik said...

kita tak boleh cakap yang buruk pada orang kerana dunia ini bulat....kalau tak kita yang kena..mungkin darah daging kita..jadi berhati2 la ye..

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com