✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, July 29, 2013

Mengejutkan…! Adik Nawal Dikatakan Memang Sering Ditinggalkan Ibunya Dalam Kereta!


SIASATAN kes kematian adik Nawal Iris Samsudin, tiga tahun yang meninggal dunia setelah ditinggalkan bersendirian di dalam kereta baru-baru ini membawa kepada penemuan yang mengejutkan!
Akhbar Malay Mail mendedahkan adik Nawal Iris sering ditinggalkan di dalam Perodua Myvi milik ibunya yang ditempatkan bertentangan dengan bangunan utama sekolah selama berjam-jam lamanya hingga ibunya selesai bermesyuarat atau mengajar.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, ACP Yahaya Ramli yang mengesahkan dakwaan tersebut berkata,  kenyataan-kenyataan yang diambil dari guru-guru SMK USJ4 menunjukkan bahawa kanak-kanak tersebut sering dibawa ke sekolah dan dibiarkan bermain di kawasan sekolah secara berseorangan.

Yahaya menambah, guru dan staf di sekolah tersebut sering mendapati bahawa kanak-kanak tersebut ditinggalkan dalam kereta dengan cermin yang diturunkan, berlegar-legar di kawasan tempat letak kereta atau duduk bersendirian di bangku.

Pihak polis telah mengambil kenyataan ibu bapa Nawal Isnin lalu. ‘Penemuan’ ini didapati bercanggah dengan komen yang diberikan oleh pihak pengawal keselamatan sekolah pada minggu lalu di mana mereka menyatakan bahawa mereka tidak pernah melihat kanak-kanak tersebut.

Kertas siasatan bagi kes itu kini dalam poses untuk dikemukakan kepada Timbalan Pendakwa Raya.
Pada 18 Julai lalu, Nawal meninggal dunia selepas ditinggalkan di dalam kereta dari jam 11 pagi hingga 5.30 petang.

Nawal meninggal dunia di klinik berdekatan dan bedah siasat mengesahkan ia berpunca dari strok haba.

12 comments:

Mrs Velentine said...

ehm mcm 2

Kong Holo said...

cantik nye tuan pnye blog ni...i love u syg...




Syuhada Nasya said...

sampai macam tu sekali kan.. ish2 .

Harith Iskandar said...

dah tau, kes2 mcm ni mmg disebabkan kecuaian,bkn sbb xtahu atau terlupa anak kt dlm kereta.sy dh biasa nmpak kes2 mcm ni...mmm ambil tindakan saja.jgn kesiankan nnti peristiwa akan berulang...percayalah.....

kimi jamai said...

Jadikan kemalangan yg berlaku tu sebagai iktibar.. anak kecil memang xboleh dibiarkan walaupun sekejap..

zaza nizam said...

zaza pun ada terbaca tadi..

Elih J said...

Haiihhh mcm2 skrg ni...anak kalau boleh jgnlah ditinggalkan dlm kereta, hmm

haney said...

kesiannya budak kecik tu. =_=

Normi Nieza said...

masyaAllah...

Mia Liana said...

tak sanggup nak baca..

Nadia Johari said...

benda dah nak terjadi..apapun jadikan pengajaran

Cik Fie said...

isyh3 .

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com