July 04, 2013

Pencarian Sponser GA Ramadhan Raya 2013

Assalamualaikum.
Hari ini uzu nak buat pencarian sponser untuk GA Ramadhan Raya 2013.
GA ini akan berlangsung selama 2 minggu.



Jenis Hadiah Sponser :

Hadiah yang ada kaitan dengan Ramadhan dan Hari raya di alukan. Contoh :

- Baju Raya
- Tudung Raya
- Duit Raya
- Telekung 
- Kasut Raya
-Telekung

Hadiah yang lain boleh  jugak tapi uzu kena pilih dulu lah. Tengok hadiah korang menarik ke tak.
Korang PM je hadiah yang korang nak sponser. Nanti uzu pertimbangkan

Syarat :

- Follow Blog
- Like fanpage

Dan semua sponser akan dibacklinkkan .

Siapa berminat boleh PM uzu kat Facebook  atau fanpage k.

Thanks kepada yang sudi sponser!! 
Salam

Share:

10 Sila Komen:

Cik Nor said...

menarik jgk..:)

Mia Liana said...

kak mia dah inbox fb uzu ya... tq..

kisah si dairy said...

ok jugak nie..tengah fikir-fikirkan...

Cik Fie said...

good luck kak :)

KamilSalleh said...

Menarik dan sangat sesuai buat GA di bulan Ramadan.

KamilSalleh said...

Apa penaja dpt kebaikan bila sponser di GA ini?

Afrina Ismail said...

nak jadi sponser tudung...done follow, follow balik k.. ^_^

Unknown said...

da pm izu :)

✿INA AINAA✿ said...

Teringin nk jadi sponsor, tapi tak tahu la nak sponsr ape...

Aimacomel said...

dah pm uzu, harap leh pertimbangkan.. all the best uzu