✿Baca Entry Yang Lepas✿

Friday, July 19, 2013

Sebenarnya Dah 12 Hari Dia Sah Menjadi Suami Saya - Abby Abadi

Alhamdulillah dan tahniah diucapkan  kepada Abby Abadi atas berita gembira ni.
Semoga hubungan ini terus berkekalan hingga akhir hayat :)



18 comments:

Alia Ali Ahmad said...

tahniah abby .. dah macam sebenarnya saya isteri dia... hehe

Solehah Shamsuddin said...

Tahniah kak Abby :)

mazni said...

tahniah utk mereka :)

Ekin Amani said...

hensemnya..cograts! semoga menjalani kehidupan yg bahagia ^_^

Ibu Lala said...

alhamdulillah. tahniah. tak payah bercinta mcm nak rak baru kawin. kawin dulu baru bercinta. kan kan kan...

Cik Fie said...

tahniah :)

Farah Waheda Wahid said...

alhamdulillah, semoga berbahagia sehingga ke akhirnya...

yang baik Ishak said...

semoga berkekalan bahagia. Barokallah!

michelle De hunny said...

waaa ada teman pengganti sudah..
tahniah tahniah xD

Mawar Putih said...

Warh... hensem suami dia. Semoga perkahwinan kali ke2 kekal hingga ke akhir hayat. Amin...

MySweetYummyYummy said...

Dah mcm cite marhabbah delaila la pulakkkk...hehehe...apepon tahniah....

RamRamCute said...

alhamdulillah....tahniah buat abby dan pasangannya....

Nurfaezah Abdullah said...

semoga jodoh kali ne kekal hingga jannah ^^

Umi Nazrah said...

mendoakan agar kekal. takda macam ngan norman hakim ritu. hehehehehhehe :D

inshaAllah amin ^_^

TeQah Khaire said...

Tak kesahlah mude atau tue,
Tak baik nak mengata ape yang Allah dah berikan.

HAJAR said...

Kali pertama melihat..
Hensemnya suami dia!

Barakallah... ^^

k_yoe said...

jgn gaduh2 plk hehe

Nadia Johari said...

hensem seh...adoii..semoga kekal..

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com