✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, September 4, 2013

Cashout 8share Kali Ke - 9

As-Salam


Total cashout setakat ini = RM1816

So sesiapa yang nak, boleh daftar kat sini. Dont worry , tak guna apa-apa modal pun. Sign Up free kot.


Sebarang pertanyaan, boleh PM uzu kat fb ye. Sharing is caring. Salam

14 comments:

fahira fuadi said...

as slam.
kak uzu UV tu kan yang di ambil kira ? ?

sha (chirp chirp) said...

wuish, bnyknyaaaa~

Azhafizah Md Nor said...

bestnya.bile dah letak 8share mesti xleh ltk nuff lagi kan..

ANNA MARIANA said...

kalo letak kedua skali x leh ke sis?

Mrs Velentine said...

masyuk

Asmar Arafad said...

tahniah, nak daftar lah

Liza Licha said...

bagi tips sikit uzu :)

Ain Syima said...

tahniah . . murah rezeki :)

Nadya Dyana said...

tahniah! banyaknya :D

Sukma Haron said...

wah....tahniah...

amir zahari said...

bilalah buleh cashout sampai ribu neh..

Cik Fie said...

masyuk :)

Noridah Abd Rahman said...

wah banyak kali cashout, saya baru nak masuk 2 kali, tak berapa nak aktif dengan 8share ni.

DJB said...

tahniah..keep it up!

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com