✿Baca Entry Yang Lepas✿

Saturday, September 28, 2013

Gambar Rumah Mewah Dato Siti Nurhaliza

As-Salam

Gambar Rumah Mewah Dato Siti Nurhaliza di Cameron Highland

Gambar Rumah Mewah Dato Siti Nurhaliza Bukit Antarabangsa

Gambar Rumah Mewah Dato Siti Nurhaliza Pahang

Gambar Rumah Mewah Dato Siti Nurhaliza Cheras

20 comments:

✗ fifiyfitrianiee ✗ said...

memang mewah dan cantikkkk sangat

Norniwanie Nasarudin said...

Wahh..Banyaknye rumah..mewah pula tu..:)

mazni said...

kayanya dia smpai ade 4 buah rumah :O tpi yg paling lawa kat bukit antarabangsa tu. macam istana

Si Matatajam said...

Cantik2 rumah Tok Ti..bertuah badan..

Nurul Faiz said...

bila agaknya nak dapat rumah macam tu. huhuhu.

Syarafi[skyforce331] said...

memang betul2 mewah!! ...ahaha bnyak gila

Cik Mun said...

banyak betul rumah dia..

Azhafizah Md Nor said...

banyaknye rumah dia..semua besar dan cantik!

Hatin Athirah said...

Oh mak ai. banyaknya rumah dia. tapi yang ni memang cantik gila

Hanif Idrus said...

Tapi sayang tak der anak ...

piqa da bajitos said...

huuu rumah..cantik2

bloggerlelaki.com said...

bapak banyak rumah dia...tak nak sedekahkan dkt aku sebijik ke..hahaha

Nuryn Hazyrah said...

Yg dkt bukit antarabangsa tu confirm sesat bila masuk dlm xD

nanakimie said...

wah,besar sungguh uma tok ti kat bukit antarabgsa tu:)

Diana Azhar said...

diana pernah tengok rumah yg kat bukit antarabangsa je lah masuk??? lansung x lah tapi selalunya kalau nak tegok pun lalu time pergi & balik rumah tok mummy! :) besar!

Maria Firdz said...

mewah sungguh... hmmm...

Tun Aidil said...

saya ada buat give away.. nk join or sponsor.. http://gengentry.blogspot.com/2013/09/nak-cari-sponsor-ga-ada-x.html

sha (chirp chirp) said...

woaah besarnyaa. yang cameron highland tu cantik :)

Yumida Huda said...

yumida pernah lalu rumah dato' siti yang kat cheras n bukit antarabangsa tu
mmg awesome la
Jemput join ga yumida ni uzu & menangi hadiah bernilai RM550
Giveaway Butik Comel Collection

tomatokering :) said...

mak aih. banyaknye rumah T_T

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com