September 28, 2013

, , , ,

Gambar Rumah Mewah Dato Siti Nurhaliza

As-Salam

Gambar Rumah Mewah Dato Siti Nurhaliza di Cameron Highland

Gambar Rumah Mewah Dato Siti Nurhaliza Bukit Antarabangsa

Gambar Rumah Mewah Dato Siti Nurhaliza Pahang

Gambar Rumah Mewah Dato Siti Nurhaliza Cheras
Share:

20 Sila Komen:

✗ fifiyfitrianiee ✗ said...

memang mewah dan cantikkkk sangat

Unknown said...

Wahh..Banyaknye rumah..mewah pula tu..:)

Mazni Munawar said...

kayanya dia smpai ade 4 buah rumah :O tpi yg paling lawa kat bukit antarabangsa tu. macam istana

Si Matatajam said...

Cantik2 rumah Tok Ti..bertuah badan..

Dingdang said...

bila agaknya nak dapat rumah macam tu. huhuhu.

khairulsyarafi said...

memang betul2 mewah!! ...ahaha bnyak gila

Unknown said...

banyak betul rumah dia..

Azhafizah MN said...

banyaknye rumah dia..semua besar dan cantik!

Unknown said...

Oh mak ai. banyaknya rumah dia. tapi yang ni memang cantik gila

THE AUTHOR said...

Tapi sayang tak der anak ...

Unknown said...

huuu rumah..cantik2

Anonymous said...

bapak banyak rumah dia...tak nak sedekahkan dkt aku sebijik ke..hahaha

Nuhakay said...

Yg dkt bukit antarabangsa tu confirm sesat bila masuk dlm xD

Unknown said...

wah,besar sungguh uma tok ti kat bukit antarabgsa tu:)

D said...

diana pernah tengok rumah yg kat bukit antarabangsa je lah masuk??? lansung x lah tapi selalunya kalau nak tegok pun lalu time pergi & balik rumah tok mummy! :) besar!

Maria Firdz said...

mewah sungguh... hmmm...

aidil said...

saya ada buat give away.. nk join or sponsor.. http://gengentry.blogspot.com/2013/09/nak-cari-sponsor-ga-ada-x.html

sha (chirp chirp) said...

woaah besarnyaa. yang cameron highland tu cantik :)

Unknown said...

yumida pernah lalu rumah dato' siti yang kat cheras n bukit antarabangsa tu
mmg awesome la
Jemput join ga yumida ni uzu & menangi hadiah bernilai RM550
Giveaway Butik Comel Collection

tomatokering said...

mak aih. banyaknye rumah T_T