November 22, 2013

, , ,

Periksa Paha Isteri, Ramai Wanita Tak Sedar Dirogol Jin Ketika Tidur

Periksa Paha Isteri, Ramai Wanita Tak Sedar Dirogol Jin Ketika Tidur - Jika isteri sering marah-marah dan enggan melayani anda di tempat tidur, elok segera siasat. Periksa pangkal peha isteri dan jika terdapat kesan lebam, jangan buang masa, buat pemeriksaan lebih rapi. Jika anda dapati pada tempat lebam di pangala peha isteri anda itu terdapat lima lubang halus, jangan berlengah. Itu tandanya isteri anda telah diperkosa jin atau makhluk halis tanpa disedarinya.

Menurut pendakwah dan pengamal perubatan Islam, ramai isteri tidak menyedari tubuh mereka telah diperkosa jin dan makhluk halus ketika tidur disebabkan mengabaikan doa pendinding diri sebelum tidur.



Share:

18 Sila Komen:

Unknown said...

haaaa..takutnya!

Unknown said...

jalan jalan sini.
pernah dengar jugak pasal ni. taktau pula betul

Azhafizah MN said...

baca doa sebelum tidur..InshaAllah selamat :)

nurdani said...

sebab tu doa sangat penting. takut

Farah Waheda Wahid said...

ni yang buat nak periksa peha sendiri ni ...hu hu hu...

Unknown said...

TAKUTNYA....!

hazwan hairy said...

kami xkwin g..haha

nora razalli said...

asatafirullah !
jgn lpe bca doa tido .
nnti mula la kena ggit antu =.-

JMR said...

rakus gk jin ni..

Unknown said...

Eeeeee ..

greenpapa.com said...

siapa nak i periksa peha dia hahkhak hak,just naughty aje hhuhu

Myra Jay said...

Lepas ni kna rajin check diri sendiri la kan..

Tengkubutang said...

Hemm.. yeke ni? Takutnya.. klu kat lengan camne lak yea

Mawardi yunus said...

woah seram

Sukma said...

macam seram jer.....

Unknown said...

jadi lepas nih tido bca doa.. dan jgn tido seseksi sgt..

Unknown said...

berlaku pada yg dh berkahwin je ke atau yg bujang pun sama?

Unknown said...

subhanaallah, takutnya, ada pernah tengok filem thai, sebiji kisahnya mcm ni..