November 13, 2013

Serangan Fitnah Fizo Omar Selepas Kahwin



Kesian kan kat Fizo? Kalau benda ni bertul pun, benda lalu tak yah nak ungkit lah.
Tiada manusia yang terlepas dari melakukan kesilapan.
Share:

16 Sila Komen:

Cik Nor said...

jgn suka fitnah org..huhu

JunAina said...

Ex-girlfriend kot...jeles tak dpt kawen dgn Fizo. Lebih baik jadi bekas org jahat...

Mazni Munawar said...

jeleslah tu. ntah siapa2 je kawan dia tu. suka sgt sebar fitnah, tknak tengok org lain bahagia

Unknown said...

astagfirullah...

mselim3 said...

Assalammualaikum..

kita semua tak tahu kisah sebenar. Fitnah zaman sekarang mmg terlalu mudah. Minta kita semua dijauhkan daripada dosa2 'kering' nie..

mselim3

mselim3 said...

Assalammualaikum..

kita semua tak tahu kisah sebenar. Fitnah zaman sekarang mmg terlalu mudah. Minta kita semua dijauhkan daripada dosa2 'kering' nie..

mselim3

Unknown said...

fitnahhh...

Unknown said...

susahnya jadi org popular, kacak ni..

Emi said...

Eeeiii..tak baiknya. Pantang nampak orang bahagia sikit, laju je nak buat cerita.


Btw jom jalan2 ke blog sy :)

Unknown said...

dengki la tu fizo bagi mawar sekilo emas, hahaha.....

Azhafizah MN said...

itulah pendengki namanya..tak baik bukak aib orang

Unknown said...

hahahaha bengong sunggoh....barang fizo besor ko nak laa tu wakakaka

Unknown said...

ada juga org mcm ni..haishh

cikji said...

mcm2 orang ni kan. takpe, Allah tu maha adil.

EFFAFARHANA said...

Salam perkenalan.. jemput visit and follow me back :)
http://wwweffafarhana.blogspot.com/

Nadia Johari said...

die jeles sebb bukan die yang kawin dengan fizo