✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, December 5, 2013

Makin Panas !! Erma Fatima Perli Rebecca " Tak Baik You Reject Con 5 Sen & Alquran"

Makin Panas !! Erma Fatima Perli Rebecca " Tak Baik You Reject Con 5 Sen & Alquran"  - Berikutan dengan isu Erma Fatimah membayar saman Rabecca Nur Al-Islam dengan coin 5 sen dan al-quran, baca SINI..


Kali ini, Erma Fatima pula bersuara menerusi laman Instagram beliau mengenai tindakan Rabecca yang dilihat agak "angkuh" kerana enggan menerima syiling tersebut bersama sebuah Al Quran.

"Bayar tuntutan si jelitawan dgn coin 5 sen beserta senaskah Quran tp dia tak nak terima...he..he..he..jgn pulak cari publisiti buat press conference pulak. I takuttt ni...."

Menerusi Twitter Rabecca pula, jelas dia mengatakan yang peguam dia tidak menerima duit syiling tersebut dan bersedia untuk memulangkan semula duit itu.

sumber : kezoom

9 comments:

Norhazlina Mohd. Zaki said...

Macam-macam...hehehee



x0x0 ^___^

Karya Mahirah said...

mmg patut rebeca tu kena perli pun... nama je nur islam tapi tak menggambarkan langsung islamnya... apa pun semoga dia mendapat hidayah Allah..

Fizah Mohd said...

Macam-macamlah artis ni huhuhu!!!

Eda Johari said...

apa susah.. tukar je kt bank duet tu. haha.. ni sume ego manusia.. btw pedas ucapan kak erma tu. hehe

nur azian said...

suka sgt la bergaduh.. tah pape..

TelingaBulat said...

duit tetap duit..ape mslh rebecca tuh

Cik Cammy Lia said...

nth nye pdhl duit tu p jelh tukar kt bank..tetap gk dpt hasil yg sm..adoiii..saje nk rumitkan keadaan

Mia Kassim said...

Macam-macam lah artis ni...dorang saja yang tahu sapa yang salah sapa yang benar...

Sukma Haron said...

tengok sapa yang akan kena.....

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com