✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, December 4, 2013

Serius Epik: Erma Fatima Bayar Rabecca RM11,200 Dengan Syiling 5 Sen


Rabecca Nur Al-Islam tampil meluahkan perasaan tidak puas hati dengan tindakan Erma Fatima yang menghantar wang tuntutan saman berjumlah RM11,200 dalam bentuk syiling 5 sen & turut menyertakan senaskah kitab al-Quran bersamanya.

“Apa maksudnya itu apabila dia (Erma) membayar wang saman dengan cara begitu? Adakah dia masih tidak berpuas hati dengan kekalahannya di mahkamah? Kenapa dia perlu menghantar kitab al-Quran kepada saya seolah-olah ingin sindir saya?,” ujarnya kepada mStar Online.

#01 Erma Fatima Bayar Rabecca RM11,200 Dengan Syiling 5 Sen - ROTIKAYA

Pelakon ini berkata jika tindakan Erma Fatima itu sengaja ingin cetuskan kemarahan beliau, ianya tidak akan terjadi & juga memaklumkan akan memulangkan wang tersebut kepada Erma dan meminta penerbit dan pengarah itu membayar wang tuntutannya dengan cara berhemah.

Bukan susah, hantar sahaja ke bank yang mahu menerima syiling 5 sen sebagai deposit tunai. Selesai cerita dan tiada lagi drama. Buat Erma Fatima …

Sumber : Rotikaya

11 comments:

Nur Husna Ahmad Hasib said...

Haha, macam dalam cerita Confessions of Shopaholic pula bayar guna duit syiling sebab nak malukan the debt collector.

Misya (Aimi Syahirah) said...

Huhu kelakar je. Ala rebecca ni pun, amik jela duit tu bawa gi bank leh tukar. Ni lagi nak sentap-sentap besar-besarkan kes. huhu

✗ fifiyfitrianiee ✗ said...

hahahah tak habis2 drama semua tu

nur azian said...

ala mcm2 kes la diorg ni. menyampah pulak tgk !

farah adila said...

tapi tak patut kan erma fatima buat macamtu .haish artis

PeRdU cINta said...

subhanaallah..masyaAllah..lailahaillallah,,

Azhafizah Md Nor said...

sapa makan cili dialah terasa pedasnya..hehehe

Maria Firdz said...

5 sen pun duit.. g je bank dan tukar la kpd duit kertas atau deposit akaun ataupun tukar cek.. apa susah..

✿ Mimi Rheem ✿ said...

haha..adoi..mcm2 ragam..

Mazlina mohd nazir said...

Senyum je baca artikel nie
Ragam artis

album riri maysyuri said...

greetings introductions

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com