✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, December 2, 2013

Skandal Adi Putra Beri Keterangan Balas Dan Buat Pengakuan

Skandal Adi Putra Beri Keterangan Balas Dan Buat Pengakuan - Jujurnya, sehingga hari ini saya tidak pernah membuat sebarang kenyataan selepas menyerahkan kes ini kepada pihak berwajib. Tapi, bila banyak maklumat dah bocor dan ramai sudah mengetahui saya adalah perempuan yang skandal dengan Adi Putra, biarlah saya mendedahkan perkara sebenar apa yang berlaku. Tambahan pula, Adi ada membuat penafian di media massa dia tak pernah kenal dengan saya.”

“Saya terpaksa saya buat bagi membuktikan dakwaan suami saya sebelum ini sememangnya benar dan bukan saya sengaja nak reka. Jika Adi menafikan dia tak pernah kenal saya seperti dilaporkan, itu hak dia. Memang Adi tak pernaj mengenali saya secara bersemuka, tapi kami mengenali antara satu sama lain secara InstaMessage, Instagram dan WhatsApp. Malah kami pernah berhubung melalui telefon bersama suami ketika Adi baru kembali dari Mekah, beberapa hari sebelum Aidilfitri.”

“Saya kenal Adi melalui Instagram yang dikendalikan sendiri oleh beliau iaitu Adp_adiputra. Saya pula menggunakan nama aidaannefasha. Pada masa sama, Adi membuka ruang InstaMessage untuk peminat berhubung dengannya. Kebetulan waktu itu saya online dan Adi berada di Mekah, saya ucapkan selamat menunaikan umrah. Dia membalasnya dengan ucapan terima kasih.”

“Selepas itu, saya tutup InstaMessage, tapi tak lama kemudian, Adi hantar mesej minta nombor telefon saya. Mulanya saya hairan adakah itu benar Adi Putra? Dia juga bertanya, saya tinggal mana, umur dan status. Walaupun saya memberitahu sudah berkahwin, namun dia tak mengendahkannya. Dalam fikiran saya, mungkin dia cuma memerlukan kawan untuk berbual. Dari situlah, kami mula berhubung menerusi WhatsApp.”

“Dalam Instagram, ada gambar saya, suami dan anak. Walaupun Adi tahu status saya sebagai isteri orang, namun dia masih mahu berhubung dengan saya. Saya anggap mungkin dia main-main saja atau sekadar nak test market. Menerusi WhatsApp pula, Adi ada mengatakan dia sedang mencari calon isteri dan nak anak sendiri. Sebagai peminat fanatik, saya berasa teruja. Itulah sebab mengapa saya masih melayannya dan terus terjebak dalam perhubungan ini.”

“Semasa berhubung dengan Adi, dia menggunakan nombor telefon Arab Saudi sebab dia berada di Mekah. Adi juga ada sertakan nombor telefom Malaysia yang dia gunakan sekarang. Kami juga pernah berbual menerusi telefon secara bertiga – suami, Adi dan saya apabila mahu menyelesaikan perkara ini sebelum sampai ke pengetahuan pihak berwajib dan media massa.”

“Menerusi perbualan itu, Adi mengaku kesilapannya dan mahu berjumpa suami untuk menyelesaikannya secara baik, tapi tiba-tiba dia ubah fikiran.”

Apabila ditanya, sejauh manakah dakwaan kononnya Adi menggodanya, wanita ini menjawab.
“Dakwaan Adi menggoda saya adalah benar kerana pada awal perbualan, dia ada mengatakan mula menyukai saya dan meminta gambar. Pada mulanya saya beri gambar biasa saja tapi kemudian Adi meminta gambar lebih seksi. Saya tak berani, tapi dia pujuk sehingga saya mengalah selepas beliau menunjukkan gambar peribadinya.”

“Adi pula pandai memujuk dan romantik orangnya, jadi saya terjebak untuk melayan. Saya akui, bukan alim dan tak kuat iman. Adi pula nampaknya lebih berminat berbual perkara amat peribadi, selain bertukar gambar yang sangat peribadi.”

“Saya faham suami saya marah, walaupun mengetahui saya bersalah, dia masih cuba untuk berhubung dengan Adi bagi mencari jalan penyelesaian secara baik, malah menggunakan saluran undang-undang selepas tiada jalan penyelesaian. Pengajaran daripada insiden ini, walaupun fanatik atau teruja dengan seseorang artis, kita tak perlulah menurut segala kemahuannya. Cukup sekadar peminat biasa.”

sumber : BeautifulNara

18 comments:

Normi Nieza said...

dunia artis..huhu

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

No komen, macam2 :)

:: Mrs.Eady :: said...

hurmm..

Nur A.Z said...

patutlah adi suka, cantik orgnye... tapi dia sbgai isteri org lain sempat lagi utk bertaubat..

Ahmad Zaki said...

Nak sangat yang kacak. Merana akhirnya. Tak perlu nak pandang semua tu. Tapi tak semua artis macam tu. Macam2 la sekarang.

ZH Blogger

Nik Ainaa said...

ikau cik kak lah nak cakap ap2 pun. ad hubungn ke xde ke..... cik kak tu propa jea lebih

MisEyz BLurz said...

macam-macam plak zaman skrg ni..hmm..

Aainaa Jasri said...

Adi putera pon selalu instamesej aina . Hihi adoi opss takut TERjebak.

NJ said...

bila punya cerita ni? kdg2 angin lama2 pun org suka up balik.. *sigh*

jay labuan said...

WoOO..blog lu terbaik ahh...walaupon ni firt time gua baca...

Cik Itah@RRP said...

macam macam hal..hukhuk

Phat said...

perghhhhh

Nuna Pringia said...

tak fahamlah lelaki zaman sekarang nih..

Nuna Pringia said...

tak fahamlah lelaki zaman sekarang nih..

Muhammad Khairuddin Lim said...

Doa terbaik .....

faii aruzrabka said...

hmmm sediy dgr..

Sukma Haron said...

uhh..pening lah......

Ida Syuhada said...

Salam kenal ;)
Rasanya macam kurang percaya apa yang perempuan ini ceritakan. Dia bercakap macam ni hanya semata2 nak menjaga hubungan dia bersama suami seolah-olah kesalahan hanya dilepaskan kepada Adi Putra seorang.

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com