✿Baca Entry Yang Lepas✿

Sunday, March 30, 2014

Wahh kreatif !! Telekung Yang Boleh Transform Jadi Tudung . 2 in 1 !

As-Salam
Kita selalunya dan sering berhabis duit untuk membeli pakaian yang berfesyen, jadi apa salahnya kita menghabiskan duit walau sedikitpun untuk membeli pakaian untuk menghadap Allah. Dan tak salah jika berfesyen jumpa Allah, janji menutup aurat.

Disini, Dua Qaseh ada menjual 2 jenis telukung yang cantik, iaitu Telekung Hana & Telekung Lea Thurayya. Telekung . Kedua-II jenis ni boleh transform telekung ke tudung ! menarik bukan?

Telekung Hana
Terdapat 10 warna pilihan :)



Telekung Cardigan Lea Thurayya
Telekung yang boleh jadi cardigan atau cardigan boleh jadi telekung. Mana 1 yang anda nak? So lepas ni boleh ja nak bawa telekung sendiri.
  1. Pakai je cardigan ni, boleh guna utk solat...(tapi kena pakai stoking atau sarung kaki ye) 
  2. Ia tidak melekap pada badan seperti yang digambarkan oleh sesetengah pihak kerana bahagian lengan kami dah besarkan dan tidak ikut bentuk pinggang kerana ukuran lurus. tiada "dart" .
  3. Bahagian hujung lengan juga kami dah buatkan cuff untuk kemasan bhgian pergelangan tangan supaya aurat terpelihara.
  4. Kain jenis bergetah supaya mudah nak ambil wudhuk 
  5. Bahagian hooded yang direka khas untuk dililit seperti "shawl" memudahkan lagi solat kerana terus boleh ttup dagu 5. 


Selalunya kalau kita jejalan, telekung kat surau atau masjid tu mesti tak elok, kotor atau pun berbau so inilah jalan penyelesaiannya. Wahh uzu sangat tertarik :) 

Korang berminat ? Boleh contact :

Sms/Whatsapp : 012-2526489/017-6144887
PM di FACEBOOK / FANPAGE



10 comments:

amira solehudin said...

Wow ! menarikk sangat ;)

Nadia Farhana Ismail said...

wahh ini memudahkan bagi yang gemar berjalan :D

Nur Shafiq said...

labuh dan praktikal :) terbaik

Nur Madihah said...

lawa dan bagus untuk wnaita muslimah :)

Liniey Nor said...

wah cantik sangat..nanti nak beli kalau ada duit lebih..hikhok!

Maria Firdz said...

Menarik... :-)

Mas Zull said...

assalamualaikum uzu...mmg kreatif...:)

Sukma Haron said...

menarik nie....

Nieyna Zainal said...

Cantikkk !!!!!!!

Delimasari said...

cantik

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com