✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, August 20, 2014

Dapatkan Preloved Novel Dengan Harga Murah

As-Salam

Siapa yang suka baca novel, tapi tak mampu nak beli novel memahal, haaa meh nak bagitau, blogger Tya Salmid ni kan suka beli novel, pastu dia tak taw nak buat apa dengan novel dia yang dah berlambak.
So dia pun bukak lah Ig shop jual novel. Wowww terbaik gitu kan . Senang la lepas ni. Hehe

Jom follow ig shop tya ni..



So, Kalau ada yang berminat, jangan lupa follow @tiasalmidnovelis tuk rembat segala novel yang ada!
Jangan lepaskan peluang anda ! Hehe

As-Salam

9 comments:

Afasz said...

wah syok la. murah !!

singgah dr,
http://afasz.blogspot.com

siti zawiah said...

menarik ni..nak pi tengoklah..kot2 ada novel yg berkenan..

Hafiz Hafizol said...

nk terjah la kejapp.. thanks sis

Fuza Musa said...

Kamu kena TAG

http://fuzamusa.blogspot.com/2014/08/giveaway-saya-nak-poskad-dari-moscow.html

Azhafizah Md Nor said...

pencinta novel rebut grab..

sha purplegirl said...

wah. .novel, singgah jap

Mimi Azirah said...

ok nak singgah satgi

Mimi Azirah said...

ok nak singgah satgi

Zunainah Selamat said...

bila dah mula terjebakkan diri dengan novel.. tmpt2 mcm ni yg saya carik.. hihihih

lets visit my dreamland
amsyarwafiq.blogspot.com

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com