✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, September 9, 2014

Cabaran 30 Hari : 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian #day9

As-Salam

Cabaran 30 Hari : 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian #day9 | Hmm macam malas je nak buat entry berkaitan lelaki ni. Takut banyak komen. Hari tu dah 50+ komen. Hahahaha :D

Ok lah . Uzu terus terang lah lelaki macam mana yang menjadi perhatian uzu..

1. Solat 5 waktu. Yang boleh membimbing dan menasihati kita. Lagi-lagi uzu yang liat sikit ni.

2. Lelaki yang bersabar. Yang bersabar setiap karenah uzu baik atau buruk.

3. Penyayang. Yang boleh sayang uzu tak kira dalam apa keadaan sekali pun

4. Tak mengongkong sebab tak suka hidup yang terkongkong

5. Yang tak minta duit perempuan. Sebab uzu tak pernah nak minta duit lelaki. *kecualisuami*

6. Pandai buat lawak. Hehehehehe .

Ini adalah lelaki yang sangat menarik perhatian uzu. Tapi manusia mana ada sempurna. Apa pun jodoh yang Allah bagi, uzu terima. Terima apa pun baik dan buruk. Yang kita minat tak semestinya yang kita dapat. Haaaa entry ni pun saja-saja nak menjawab cabaran. Hehe. ok lah. Tu je. As-Salam

8 comments:

nur as said...

tak suke kongkong juge, hehe

Azhafizah Md Nor said...

semoga mendapat jodoh yang terbaik :)

Eraz Fadli said...

Insyaallah, Allah dah aturkan yang terbaik untuk kita.. :)

siti zawiah said...

semoga kak uzu dapat jodoh yg baik..dan seperti yg dinyatakan..

Cik Fafa said...

jaga solat 5 waktu. paling basic yang perlu ada pada seorang lelaki.=)

Zayani Zulkiffli said...

Eh, tetiba ada 6 point :)

http://nurulzayani.blogspot.com/

Nadia Johari said...

Inyallah..harap dia sentiasa membahgiakan uzu

Rosmiza Ali said...

Yes! Tak suka lelaki yang suka mintak duit pompuan..
Rosmiza Ali Official Blog™

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com