✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, September 4, 2014

Cabaran 30 Hari : Buku Kegemaran Saya #4

As-Salam

Cabaran 30 Hari : Buku Kegemaran Saya #4 | Cabaran hari ini ialah "Buku Kegemaran Saya" . Uzu ni bab membaca sejarah ke memang failed ! Tapi kalau bab novel memang laju je. Sekali baca, kena baca sampai habis stop. Selahi tak habis baca, tak akan berhenti. Hehehe.

Tapi bab buku kegemaran ni, uzu suka buku puisi-puisi pendek tapi penuh makna. Nak tau apa dia?

1. Seksi Ovari :


2. Patah :


Dua buku ni memang terbaik ! Terkena dengan jiwa. Semua puisi ni macam kena dengan kita ja. Tu sebab uzu suka puisi-puisi jalanan macam ni. Terbaik woo ! Hehe. Kalau orang putus cinta, haa memang terkena sangat dengan jiwa. Tak caya? Ce cari hastag #puisijalanan #bicarasamaawan #patah #seksiovari kat insta. Mesti korang pun suka. Hehe. ok lah. Selamat membaca! As-Salam !


17 comments:

muhammad zarin said...

wah bestnya puisi

muhammad zarin said...

wah bestnya puisi

Lisa Nurulain said...

Patut ayat jiwang2.hehe

Nurramizah fadzil said...

auchh seksinye diaa

siti zawiah said...

tak pernah baca lagi dua2 buku ni..

Kak Mahh said...

Tahniah...Kekalkan minat membaca.

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Hehe tak berpeluang untuk baca dua buku diatas... tapi yang ena tahu dua dua buku tu memang terbaik

zulhilmitempoyak said...

kawan ofis dl minat buku gini gak.. nm apa tah buku gini..

aduh lupa.. =="

noratini jaminon said...

wahhh kena miliki satu ni :)

yaya_flanella said...

Pernah baca sekso ovari je dari kat atas ni.hee

yaya_flanella said...

*Seksi

Eraz Fadli said...

Peh tajuk buku.. Seksi Ovari..

Nazlee Ismail PCL said...

Jiwangg..berangan sambil letak tangan atas dahi sebelum lelap mata..hurmm. #sukaletew

Mimi Azirah said...

blum.pernah baca lg...

Nadia Johari said...

nad pulak tak suka baca buku

Rosmiza Ali said...

Suka baca buku2 puisi rupanya.. ^^,
Rosmiza Ali Official Blog™

Nurul Afifah said...

saya google sungguh, menarikkk..ni rasa nak beli jugak ni!!!

P/S : Jom sokong segmen pertama kami! >>> Segmen Blogwalking bersama AfifahAddnan dan Amiez

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com