September 04, 2014

, ,

Cabaran 30 Hari : Buku Kegemaran Saya #4

As-Salam

Cabaran 30 Hari : Buku Kegemaran Saya #4 | Cabaran hari ini ialah "Buku Kegemaran Saya" . Uzu ni bab membaca sejarah ke memang failed ! Tapi kalau bab novel memang laju je. Sekali baca, kena baca sampai habis stop. Selahi tak habis baca, tak akan berhenti. Hehehe.

Tapi bab buku kegemaran ni, uzu suka buku puisi-puisi pendek tapi penuh makna. Nak tau apa dia?

1. Seksi Ovari :


2. Patah :


Dua buku ni memang terbaik ! Terkena dengan jiwa. Semua puisi ni macam kena dengan kita ja. Tu sebab uzu suka puisi-puisi jalanan macam ni. Terbaik woo ! Hehe. Kalau orang putus cinta, haa memang terkena sangat dengan jiwa. Tak caya? Ce cari hastag #puisijalanan #bicarasamaawan #patah #seksiovari kat insta. Mesti korang pun suka. Hehe. ok lah. Selamat membaca! As-Salam !


Share:

17 Sila Komen:

anazarin said...

wah bestnya puisi

anazarin said...

wah bestnya puisi

Lisa Nurulain said...

Patut ayat jiwang2.hehe

Unknown said...

auchh seksinye diaa

Unknown said...

tak pernah baca lagi dua2 buku ni..

Kak Mahh said...

Tahniah...Kekalkan minat membaca.

✿INA AINAA✿ said...

Hehe tak berpeluang untuk baca dua buku diatas... tapi yang ena tahu dua dua buku tu memang terbaik

ZULHILMI TEMPOYAK said...

kawan ofis dl minat buku gini gak.. nm apa tah buku gini..

aduh lupa.. =="

Unknown said...

wahhh kena miliki satu ni :)

yaya_flanella said...

Pernah baca sekso ovari je dari kat atas ni.hee

yaya_flanella said...

*Seksi

ERAZ FADLI said...

Peh tajuk buku.. Seksi Ovari..

PCL said...

Jiwangg..berangan sambil letak tangan atas dahi sebelum lelap mata..hurmm. #sukaletew

Mimie said...

blum.pernah baca lg...

Nadia Johari said...

nad pulak tak suka baca buku

Kekzamanis said...

Suka baca buku2 puisi rupanya.. ^^,
Rosmiza Ali Official Blog™

Afifah Addnan said...

saya google sungguh, menarikkk..ni rasa nak beli jugak ni!!!

P/S : Jom sokong segmen pertama kami! >>> Segmen Blogwalking bersama AfifahAddnan dan Amiez