✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, September 15, 2014

Cabaran 30 Hari : Surat Kepada Seseorang #day15

As-Salam

Surat kepada sesorang ? Ok lah surat ini untuk kepada suamiku kelak. Siapa eh suami itu? Belum tahu lagi. Siapa pun awak, macam mana diri awak,dimana pun awak berada,  jika Allah takdir awak untuk saya, maka saya terima awak seadanya. Wahai jodohku.. Baca surat ini..

  • Wahai jodoh ku, awat lambat sangat awak muncul dalam hidup ku. Penat dah ni berduka lara bercinta kerana awak tak muncul-muncul.
  • Wahai jodohku, agak-agak hensem tak? Awak tak hensem pun takpe. Yang penting agama awak hensem untuk membimbing saya dan anak-anak kita.
  • Wahai jodohku, bagaimanapun hidup awak, miskin atau kaya, saya tak kisah. Janji awak tak minta duit saya. *kehkeh* .
  • Wahai jodohku, ketahuilah saya tak kisah tahap pelajaran awak tinggi atau rendah, janji awak boleh beri nafkah kenapa saya dan anak-anak
  • Wahai jodohku, hmm didiklah dirimu menjadi orang yang penyayang, bertanggungjawab, ambik berat, penyabar, rajin, tak mudah mengalah, setia dan semualah kerana aku perlu semua itu.

Yang ikhlas,
Jodohmu.


12 comments:

Yana Nana said...

sweetlah surat akak

http://officalmissyana.blogspot.com

muhammad zarin said...

semoga mendapat jodoh yang baik

efatin eman said...

menarik sesangat.. hee

Yan Ty said...

Aloooo aloooooo suweet sangat

Nur Farahuda said...
This comment has been removed by the author.
Nur Farahuda said...

salam, sorry tadi...
senyum jeee baca entry akak ni. sweet bebenor =D

Norhana Marsom said...

Sweetttt sangattt...InsyaAllah jodoh tu datang sebagaimana yang uzu dah doakan dari sekarang...keep on praying uzu!

siti zawiah said...

teruskan berdoa supaya dapat jodoh mcm tu.. :)

Cik Balqis said...

haha. insyaAllah one fine day dia dtg. amin!

meh jenguk jgk :
http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/2014/09/cabaran-30-hari-hari-15-surat-kepada.html

Nadia Johari said...

bilajodoh uzu baca surat ni mesti terus masuk meminang..ehhe

Cik bunga mawar said...

In sya allah! Jodoh pasti bertemu *sambil nyanyi lagu afghan* ehehe :)

Rosmiza Ali said...

Sweet sangat.. ^^,
Rosmiza Ali Official Blog™

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com