✿Baca Entry Yang Lepas✿

Friday, September 26, 2014

Emas Putih Di Laman Seni Seksyen 7 Shah Alam

As-Salam

Emas Putih Di Laman Seni Seksyen 7 Shah Alam | Hehehe ni la namanya laman seni. Hari tu uzu p laman seni kat Seri Kembangan, boleh baca entry ini . Tak banyak sangat macam kat laman seni seksyen 7 shah alam ni.  Yang kat seksyen 7 ni best gila ! Banyak juga 3d art ni tapi tak semua uzu snap. Nak snap gambar kat bawah ni pun berbaris tau ! crowded !













Kalau nak p laman seni seksyen 7 shah alam, bolehlah waze "jakel seksyen 7 shah alam" . Haa sebab sebelah tu je laman seni tu.So korang bila nak p? hihi


Senarai Laman Seni di Malaysia :

1. Belakang Food Court Seksyen 2 Shah Alam
2. Kawasan Seksyen 7 , area Nasi Lemak Cinta Sayang, berdekatan I-City Shah Alam
3. Artsmosphere , belakang Giant Seri Kembangan
4. Sekitar Georgetown
5. Depan Suria Sabah.


6 comments:

Azyyati Liah said...

Kak Azie selalu pergi seksyen 7. Tapi untuk shopping. Boleh pulak tak pernah nampak semua hasil2 seni nih. Haishh.

zarulfarhana said...

Wahh bestnya uzu... Dh lama teringin nak p

Cik Siti said...

cantik ^^

Nurfatin Liyana said...

Bestnya ! Teringin nak pergi suatu hari nanti :)

MissNotPerfect said...

bestnye..teringin sangat nak pergi tapi tak berkesempatan btw kita tumpang happy lah untuk awak hehe :)

Azhafizah Md Nor said...

kat sini pun cantik..bestlah amek gambar kat sini..posing macam macam gaya boleh

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com