✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, September 3, 2014

Kuruskan Badan Dengan Secret Laxing

As-Salam


Secret Laxing Produk Kuruskan Badan | Lepas raya tu, berat badan uzu naik dengan sangat mendadak. Naik 5-10 kilo juga. Sekarang ni dah ketara ke-gemukan-an uzu. Oh malu siott .. So nasib baik ada Secret Laxing ni. Mudah je kerja uzu.

Yelahh kalau bab bersenam ni, uzu malas sikit. Tapi kalau nak berkesan, sambil minum ni, sambil bersenam so hasil pun memberansangkan.. Secret Laxing ni best sikit. Boleh minum je gitu terus. Ambik 2 sudu makan setiap hari dan banyakkan minum air.

Kebaikkan :
Membakar kalori lebih berganda
Meningkatkan metabolisme
Meningkatkan tenaga dengan membakar lemak dalam badan
Mengecilkan saiz badan

Tips :
Jangan makan lebih dari yang dianjurkan.
Dilarang makan oleh ibu hamil dan menyusui.
Sesuai dimakan dari umur 18 – 50 tahun.
Hindari minuman bersoda dan minuman beralkohol, kerana akan mengurangkan efek produk.
Perbanyak minum air putih dan buah untuk melancarkan sistem metabolisme tubuh dan meningkatkan kerja suplemen ini.

Harga Secret Laxing
RM 33.00 / Sebotol (Semenanjung)
RM 39.00 / Sebotol (Sabah /Sarawak)
BRD18.00 /Sebotol (Brunei)
SGD18.00 /Sebotol (Singapore)

Kalau nak beli Secret Laxing , kena pastikan beli yang original tau ! Tahu lah sekarang ni banyak benda yang tak ori. So, kalau nak tau camna nak cek ori ke tak, boleh tengok baca kat bawah ni.

Antara cara mengenal pasti ciri-ciri keselamatan produk Legacy Secret 



Pengesahan Melalui Visual
Lihat perkataan “LS”dari sudut serong 15 darjah


Pengesahan Melalui Sentuhan
Cetakan timbul yang dapat dirasa menggunakan jari



Pengesahan Melalui QR Wechat
Imbas kod produk dan info akan diberikan



Sumber :



3 comments:

Mimi Azirah said...

ramai review produk nih ckp bgus

Nadia Johari said...

memng banyak tiruan sekarang

Rosmiza Ali said...

Untuk menggemukkan badan yang keding cam akak ni ada tak? Huhu..
Rosmiza Ali Official Blog™

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com