October 05, 2014

Al-Fatihah ! Pemergiannya Ketika Pada Raya Haji & Hari Lahirnya

As-Salam

Al-Fatihah ! Pemergiannya Ketika Pada Raya Haji & Hari Lahirnya | Semalam, uzu dapat sms dari kazen uzu kat kampung di Bongawan Sabah. Katanya ibunya koma. Aipp macam tak percaya je. Mak dia sihat je selalu. Dia ada 2 mak. Kandung n angkat. Tapi walaubagaimanapun, angkat pun masih ada pertalian darah sbb mama kandung and mama angkat dia tu adik beradik.

Ni mesej 2 hari lepas. uzu pun berharap mak dia sembuh, dan kembali sihat. Tapi, terkejut juga bila kazen kat kampung bagitau, mak dia sudah meninggal dunia.. Allah..

Sedih juga baca kazen uzu punya status ni. Tak sangka mak dia meninggal pada raya haji dan pada hari lahir sendiri. Inalillahiwainnalillahirojiun. Al-Fatihah . Semoga roh ditempatkan di tempat orang yang beriman. Amin.


Share:

6 Sila Komen:

Unknown said...

Sedihnya.. Apapun salam takziah dan semoga tabah lalui ujian darinya..

#Singgah + Follow... Jom singgah sini http://aienlieyrusli.blogspot.com

Unknown said...

Beruntunglah emak dia, walaupun dia sedih, kena redha juga. Mudah2an ditempatkan bersama mereka yg beriman.

Unknown said...

A-Fatihah. Semoga roh arwah dicucuri rahmat Allah.

Nyna nieyna said...

innalillah .. al fatihah ...

Unknown said...

Innalillallah...al fatihah

Karya Mahirah said...

innalillahiwainnailaihirojiun

Allahuakhbar... kak KM baca pun dah bergenang air mata...