✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, October 21, 2014

Buku Patah Sesuai Untuk Orang Yang Putus Cinta

As-Salam


Buku Patah Sesuai Untuk Orang Yang Putus Cinta | Dah lama sampai buku ni, tapi baru ada masa nak review. Uzu tertarik nak beli buku ni sebab masa uzu jatuh/patah , uzu suka layan ayat-ayat pendek atau puisi pendek #bicarasamaawan . Selalu cari hashtag tu kat ig. Bila uzu baca semua post-post dari ig @bsa_awan ni, uzu rasa melekat di hari, terkena di jiwa. Kebenaran ada di setiap kata-katanya.

Dalam buku patah ni, ada 40 cerita pendek tentang orang yang diabaikan perasaannya, cinta tentang rindu tak dibalas,kisah tentang merasakan dirinya sendirian sedangkan dunia adalah kebahagiaan.

Itulah keunikan buku patah, setiap cerita, setiap kata yang tertulis semua uzu "iya" kan sebab buku ni rasa terluah dari jiwa penulis.

Kagum uzu ada penulis macam ni. Dulu , uzu suka baca puisi pendek seksi ovari, best. Penulisnya, anak kepada menteri apa ntah. Lupaa. Hisyamuddin kot. Kalau nak baca, cari hasgtag #seksiovari .

Uzu bagi 5/5 bintang untuk buku patah. Uzu beli RM30 je masuk postage. Dalam buku tu siap ada tandatangan si penulis lagi. Tapi, siapa yang nak beli borong-10 naskhah, boleh dapat harga RM17 senaskhah. murah kan? hehe. 

Pada yang berminat boleh PM Bicara Sama Awan kat pesbuk . Selamat membeli dan selamat membaca. Pasti nak baca berkali-kali ! Hihi ^^v






3 comments:

Scha Nazri said...

memang sesuai sgt uzu. hehe

Azhafizah Md Nor said...

alamak..jarang pulak baca novel

Ct Noraishah said...

alamat !! cam menarik je buku ni..

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com