✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, October 7, 2014

Cimb Bank Leceh Gilaaaaaa !

As-salam

Hmmm kecewa my heart. Iyelahh ritu kan.. Mesti lah nak setel bank ni dulu. Duit dalam tu. Dah 3x p cim bank.

1. Nak buat kad atm baru. Ok tak boleh. Sebab nak kena ada ic dlu. Ic hilang. Paksa buat ic dlu.

2. Esoknya, pegi lagi sekali. Bawak ic. Pastu tak boleh jugak. Dia nak ada supporting dokumen, passport, lesen, atau bil letrik ke, kad kredit ka, ok tak boleh juga. Dokumen tak lengkap. Ada passport je. Pastu nak tak nak buat lesen. 

3. Tadi semua dokumen dia nak dah ada. Pastu dia kata xleh nak buat sebab kena call cimb bank kat sabah. Tggu dokumen kena fax pulak. Then paksa tunggu lagi..

Huhhh bilana nak siap weiii. Dah la pikai gila2 ni. Maybank pun tak leh buat masa ni sebab dia nak original ic .whatt? Pastu uzu buntu. Allah. Dugaan datang silih berganti..

8 comments:

Nieyna Zainal said...

sabar2 ..

junainah mohamed said...

Semoga urusan uzu dipermudahkan...sabar ye dear :)

mama amir said...

aduhai...semoga urusan uzu dipermudahkan yer...banyakkan bersabar uzu...

Siti Nooryanawati Mohamed said...

CIMB mana tu Uzu. Kenapa leceh sangat?
Sebelum ni rasanya berurusan dgn CIMB x pernah plak seleceh tu...

Mar Mansor said...

Memang perlu supportive doc ke? Ish leceh

Mila Hilas said...

ish lecehnye mcm tu..mmg skt ati klo kne gni huhu

Tuan Asmila Tuan Mohd Nor said...

Biasalah mana mana bank pun ...akak aritu mybank..bt kat usj x boleh buat kak shah alam.sbb bt first kad d usj

Karya Mahirah said...

tabah.. dugaan Allah nak uji... baca la ilaha anta subhanaka inni kuntu minaz-zalimin insyaAllah semua ok...

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com