✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, October 20, 2014

Jatuh Cinta Pada Abang Ipar

As-salam

Jatuh Cinta Pada Abang Ipar | Pepagi lagi uzu dah belek buku Dara.com kat ofis. Mentelaah setiap helaian mukasurat dan terjumpa artikel kisah benar ni..

Kisahnya pasal adik ni jatuh cinta dengan abang ipar sendiri. Disebabkan kengkangan masa kakak dia yang bekerja sebagai doktor, so adik ni lebih luangkan masa dengan abang ipar dia.

Makan minum , cuci baju, tengok wayang, berbual dan macam2 aktiviti diorang buat bersama. Ada saja adik ni nak minta pertolongan dan perhatian.

Tapi abg ipar dia tak taw pun pasal perasaan cinta adik dia ni sebab abang ipar dah anggap adik ni macam adik sendiri. 

Makin hari makin adik ni goda abang ipar dia. Aishhh gila sungguh la baca cerita ni. Sampai kakak dia mengandung pun dia rasa cemburu gila. Aduii khianati kakak sendiri ..

Uzu tak terkejut baca cerita ni sebab memang ada berlaku, tapi kes ni lain sikit, kahwin dengan adik ipar tapi suami perempuan tu meninggal. Yang tu takpe lah kan tapi mesti memula tu banyak yang pandang serong.

Apa pun, harap cerita diatas ni berakhir dengan baik dan berakhir dengan tiada sapa pun terluka. InsyaAllah..Amin.

10 comments:

Hawa Wati said...

Uishh...bahaya gak jatuh cinta ngan abang ipar...

Mintak2 abang ipar nye tak layan...kalo x kesian kat kakak dia....

JOm singgah sini

http://vitalicious2u.blogspot.com/

Datin Tyka said...

buruk sangat perangainya.
macam tak ada lelaki lain ye.

luqman zakaria said...

Fuh..dasyhat betui!

CXopportunities said...

tk heran la kan uzu sbb manusia ni mcm2 jenis perangai. just yg uzu ckp kawen adik tu dipanggil salin tikar. itu biasa pd zmn dulu kala. tp zmn skrg ssh nk jmpe sbb kbykn prmpn tknk. :)

Anizz Annisa said...

ishh.. takut dengar.. minta dijauhkan..

MNH SASTERA MELAYU said...

zaman sekarang ni macam macam. Tu nasib baik adik ipar jatuh cinta dengan abang ipar. Ada tu abang ipar lanyak adik ipar sampai mengandung adik ipar tu.

CARA MENCEGAH RAMBUT BERUBAN

siti zawiah said...

ish3..ada jugak macam tu..

Nazlee Ismail PCL said...

hati² dlm setiap apa yg kita lakukan , mesra terlampau pn xleh dgn ipar duai..ada batasnya.

Miela Asmila said...

cinta itu tersangatlah buta... yang tak buta cuma cinta pada Allah dan Rasulullah...

CT Humairah said...

hurm nak jatuh cinta pun kenalah pada tempatnya. ini dah parah ni sampai kakak dia pregnant pun jeles. haaailah dunia dunia.

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com