✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, October 27, 2014

Vector Emas Putih Yang Sangat Memukau Hati ! Cantik Tak?

As-Salam

Vector Emas Putih Yang Sangat Memukau Hati ! Cantik Tak? | Dua hari lalu, uzu dapat photo private message kat instagram . Wowww ada orang bagi lukisan vector ni. 


Uzu pun tak kenal siapa dia, tetiba je bagi vector ni, tak minta permission.. Tapi uzu bukan nak marah pun.. Hihi :D

Apa pun ecik ceghap, tengkiuu sebab bersusah payah lukis vector. Cantik sangat .. Berbakat sungguh awak ni.. Nampak real muka saya. hihi .. Sebelum ni pun pernah dapat vector dar blogger merangkap sahabat baik dalam dunia blogging, Azhafizah.com , hasil vector dia pun uzu suka. Bukan tu je, semua hasil kerja dia uzu suka, kami punya cita rasa yang sama ! Hihi. Meh tengok vector ni.

Siapa yang berminat tu nak tempah ke, nak mintak free ke,  boleh lah terjah ig dia @ceghap :) . Apa komen korang tentang vector ni? Hihi.


10 comments:

TengkuButang said...

cantikk

Farah Waheda Wahid said...

cantik dan nampak real...he he he...

Irna Nurasikin said...

cantik sgt....

Azhafizah Md Nor said...

wow..professional sangat ni..cantik!!!!

zarulfarhana said...

nampk real la... memang berbakat org nie

mama amir said...

macam lukisan potret...memang cantik...

Iris Jasmine said...

nampak real gitu lorhhh :D

Ndra Jamal said...

nampak real sangat!

RosniWatie said...

Nampak real dan cantik sgt2 :)

ceghap said...

Ni bukan vector. Harap maklum.

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com