✿Baca Entry Yang Lepas✿

Friday, October 10, 2014

Weii ! Lusa Aku Tunang !


Weii ! Lusa Aku Tunang ! | Terkejut dan tak sangka. Penuh dengan kejutan.. Ingatkan nak datang merisik, tapi pihak lelaki kata nak bertunang terus. Mahu tak cuak? Hambikk engkau 9 dulang dari lelaki dan perempuan balas 11 dulang. Perghh gila banyak !


Haa ni la perbualan uzu dengan sepupu kesayangan uzu ni. Dia call bagi kabar gembira dan uzu kazen yang rapat dengan dia, kazen yang membesar di kampung, di rumah, sekatil sebantal bersama sejak kecik, bercinta sedih patah hati kecewa semua pernah kami rasa sama-sama. 

Bayangkanlah dah macam adik beradik. Dengan adik beradik sendiri pun uzu tak rapat macam ni. So uzu orang yang happy dengar khabar ni. Sangat happy dan sedih tak ada waktu ini, sibuk dengan persiapan, sibuk di dapur, aishh sungguh rindu dengan kampung . kalau ada, mungkin uzu tolong gubahkan hantaran, takpun tukang masak dadih. 

Jujur uzu cemburu. Bukan tak suka. Uzu pun nak juga rasa kebahagian ini *acewahhhhh* haha. Tapi bukan masa sekarang. Apa pun, tahniah ! Semoga kekal ke jinjang pelamin. Amin.

23 comments:

Faizali Ghazali said...

Aiseyyyy.ngatkan uzu punye mjlis...
Faizal zara

Shiqin Sunshine said...

Tahniah uzu!!
Semoga berkekalan hingga ke jannah
(^____^)


Huhuhu...eyhh kazen uzu rupanya.... Hahaha xpe la amik berkat :p

Nieyna Zainal said...

tahniah kazen kak uzu ....

Azney Shamsuddin said...

haha ingat uzu.

Hajar Rash's said...

tajuk entri kasi gempak ye kak uzu..btw congrats kazen kak uzu

KiD said...

tahniah!! tahniah kepada mereka... 9 - 11 tu tak laaa banyak.. =)

Maisarah Humaira said...

ingatkan uzu dapat kejutan td..ehehe..
tahniah kt kazen tu

Tuan Asmila Tuan Mohd Nor said...

Itulah..susepen btl..ingat uzu yg nak tunang..baru nak ucapkan tahnia

Karya Mahirah said...

alamak... ingatkan uzu yang bertunang... wat gempak jer KM dengar haha

junainah mohamed said...

Hihihhh...ingatkan uzu yang nak bertunang tadi..

Norhana Marsom said...

huhu..ingatkan uzu tadi..hehe..sepraissss haihhh

Yan Ty said...

Jebon! Suspen ja. Sabar la dik Uzu ye , da la nanti.

Hanny Abdullah said...

Wahhh...pandai nye dia terkezutkan orang ekkk...eshh eshh..ingat dia tadi

Cik Kumbang said...

Pandai ea uzu buat suspen hoho
Congrat kazen uzu (^__^)
InsyaAllah lepas ni uzu pula :)

NURUL AQIDAH AZAHAR said...

uzu bila plak?hehhehe

Mister Zarif said...

saspen gile headline. haha..

zarulfarhana said...

Insyaallah nnt akan tiba juga

Cik Fafa said...

ingatkan uzu punya engagement. insyaallah one fine day..^_^

Shahkhairul Nizam Ramli said...

Ahahahaa uzu uzu uzu uzu uzu...

Kak T said...

tahniah dik..zaman bertunang ni penuh dugaan..darah pun manis...wohaha

Yana Halim said...

x lama dah. lepas ni uzu pulak.

nooratiqah mhhdruslan said...

terkejutt makk tauuu..haishhh..
semoga awk jumpa jodoh yang baikk..amin..

Fathiyah Selamat said...

Tahniah buat kazen uzu.

Kte pun kadang2 jeles jugak uzu bile tgk ramai kawan2 dah kahwin pas tu dah ada anak2. Kite ni ha masih lagi dok sigle. tapi tu sume takdir ALLAH. Kte redha je lah.

Ape2 pun uzu sabar lah ye. InsyaALLAH satu hari nanti masa untuk uzu akan smpai jugaks! =)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com