✿Baca Entry Yang Lepas✿

Sunday, December 14, 2014

Masalah Banyak Nyamuk Kat Bilik Selesai Dengan Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk

Masalah Banyak Nyamuk Kat Bilik Selesai Dengan Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk | As-Salam. Hari ni uzu nak kongsi pengalaman menghalau nyamuk dengan senang, mudah dan berkesan. Selepas kurang 2 minggu uzu pakai benda ni, masalah uzu selesai dengan sekelip mata ! Wow menarik kan?

Uzu ada masalah banyak nyamuk kat bilik hostel. Selalu kena gigit . Awwww sakit ok. Kekadang tu waktu kemuncak nyamuk gigit ialah waktu pagi dan waktu petang . Kekadang bila tengah kusyuk buat kerja, nyamuk pula gigit. Habis merah tangan/kaki uzu.

kawasan banyak nyamuk, bawah katil
Kawasan yang banyak nyamuk. Dekat ngan baldi dan almari
Memandangkan uzu kat hostel, uzu hanya boleh guna penyembur nyamuk dan penghalau nyamuk guna letrik tu je. Tapi malangnya tak berapa nak kesan sangat.. Sebab apa? Sebab tempoh masa dia tu kejap je. Angin bawa keluar benda tu. So yang paling berkesan sekarang ni, ubat nyamuk tradisional yang guna api tu. Tapi malangnya juga, uzu tak selalu guna, sebab takut terbakar 1 hostel ni. wuuuuuu takut.

So bila uzu ada Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk ni, uzu terfikir, biar betul berkesan? So kalau nak tahu resultnya, kita kenalah pakai sendiri. Ye tak? So uzu pun guna... 

Tak yah tunggu 2 minggu, guna 5 minit pun boleh tau dah resultnyaa ! Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk ada sedikit bau tau. Tapi bau dia ni takde lah sampai memeningkan, cuma bau gelang ni mungkin boleh buatkan nyamuk tu hilang/pengsan atau tak berani dekat. Tapi bila pakai, wahhh mana kau nyamuk? Tak nak dekat ke? Hahahahahahaha kini aku berkuasa ! Berani ke nak dekat? Berani ke nak gigit badan uzu? Berani meh meh mehhh sini datang gigit. Uzu ada kuasa tau !!
LEtak gelang buglock penghalau nyamuk kat penyakut baju kat almari.
Kawasan banyak nyamuk. Kat tempat kaki selalu digigit bila tidur
Fuhhhh selesai masalah uzu. lalalalala boleh tidur dengan nyenyak lepas ni. Bahaya tau kalau kita tak menghalau nyamuk ni. Kang kena demam denggi atau malaria. Huwaaaaahh tak nak ! Nauzubillahiminzaliq.. So alhamdulillah, Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk ni sangat membantu, sangat berkesan dan mudah . Bagi yang nak tau lanjut pasal Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk ni, boleh baca info kat bawah ye :)

Bugslock - gelang penghalau nyamuk menghalau nyamuk dengan aroma semula jadi 100% citronella oil (serai wangi). Ia adalah produk yang kreatif dan dalam bentuk gelang, yang menghalang nyamuk dari menghampiri dengan memakai di atas pergelangan tangan atau pergelangan kaki, Bugslock akan memancarkan aroma yang membuatkan serangga tidak boleh tahan dengan baunya. Rekabentuknya yang kecil dan mudah dibawa ke mana-mana danboleh digunakan pada bila-bila masa. Selain itu, ia adalah produk yang selamat, dan boleh juga digunakan oleh semua peringkat umur termasuk bayi kerana diperbuat daripada bahan-bahan bukan toksik.

Bahan-Bahan :
  • 100% semulajadi penting termasuk minyak lavender, dan lain-lain (30%)
  • Lengai (70%)
  • Berat Bersih (3g)


Jangka Masa Penggunaan :
Bugslock boleh digunakan untuk masa terkumpul sehingga 240 jam, bukan 10 hari. Contohnya jika anda menggunakannya selama 10 jam, selepas 1 bulan, ia masih mempunyai baki 230 jam. Sila simpan kembali ke dalam pek asal selepas anda menggunakannya.

Bugslock boleh digunakan semasa :
  1. Berkebun
  2. Makan angin
  3. Aktiviti luar untuk ibu bapa dengan anak-anak
  4. Sukan luar (outdoor) seperti memancing, mendaki, perkhemahan dan lain-lain
  5. Aktiviti luar yang tidak melibatkan air

Di mana boleh dipakai :
  • pergelangan kaki (dicadangkan untuk bayi)
  • pergelangan tangan
  • kerusi bayi

Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk yang ORIGINAL dari Korea
boleh dibeli secara online di :- 





Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com ini dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh Malaysia Bugslock - Syarikat X Cube Enterprise. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.

3 comments:

Normi Nieza said...

good review..:)

nor nazliana said...

good review..harap dapat hadiah lumayan boleh kongsi dgn ana sama hahahaaaa

Azhafizah Md Nor said...

bugslock berkesan :)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com