✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, February 3, 2015

Instagram @emasputih90 Dah Cecah 10000 Followers !

Instagram @emasputih90 Dah Cecah 10000 Followers ! | As-Salam. Fuh alhamdulillah.. Follower instagram uzu dah 10k. Uzu dah melepasi target yang uzu nak. Bukan senang nak dapat follower macam ni..

Bila bangun tido tadi pagi, uzu tengok dah 9999 followers. Terus bangun dari tido yang actually mengantuk tahap gaban. Konon nak cuti, nak rehat-rehat, tido panjang tapi .... grgrgr alarm wake me up. Oh man ! semalam lupa tutup alarm .. Lepas tu dah tak boleh tido.
So, uzu menunggu detik tuk tak tuk tak tuk tak tuk tak tuk tak bilalah dapat 10k ni eh? Lama giler lah juga tunggu. Walhal 1 follower je lagi. Follower tu tak bangun lagi kot. Masih tido lagi.. Ye lahh cuti kan. Hehehe..

Dah akhirnya.... Yeahhhhhhhhhhhhhhh !! Dah 10k dah...
Alhamdulillah.. Memandangkan dah 10k. Uzu nak g makan ice cream !! Ice cream pasu ! Aummmm. Hehe. ok lah..uzu nak siap-siap nak keluar sebab uzu nak jemput Kak Yanty Lee kat KLIA2 yang baru je balik dari Penang. 

So, thank you semua followersku tercinta... Elehh baru 10k follower pun nak update kan? Eh takpe lah. Nak jadi kenang-kenangan ni. Hehehe. k uzu undur diri dulu. As-Salam !!

14 comments:

Rafzan Tomomi said...

yeayyy tumpang gembira :D

Syira Lokman said...

syira dah follow uzu...heheh...jom follow syira baru buat ig semalam..heheh

Haffizul Iskandar said...

Hebat!! Hehehe

POJIEGRAPHY BLOG said...

Wah! Meriah Instagram!

Eraz Fadli said...

Tahniah Uzu.. Terbaek r..

Mar Mansor said...

tahniah la..blogger retis..

Engku Muzahadin said...

Congrats! Muz salah sorg followersnyer... Hehe

Eka Tikah said...

wah, banyak dah tu. hehe. tahniah kak ^_^

Nurfatin Liyana said...

banyaknya follower uzu !
fatin pun tumpang gembira. hehe

Normi Nieza said...

tahniah uzu..:)

shukran TQ said...

Wow.....that great!!!...Visit me on shukranzahari.blogspot.com.. Happy blogging

Syahida said...

tahniahh! tahap retis dah ni hehe

miminadam said...

tahniah kak uzu!

Azhafizah Md Nor said...

Wow..banyak tu..tahniah Uzu!

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com