✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, February 17, 2015

Majlis Perkahwinan Blogger Qaseh & Kyleril di Jerteh Terengganu

Majlis Perkahwinan Blogger Qaseh & Kyleril di Jerteh Terengganu | As-salam. Alhamdulillah tahniah uzu ucapkan kepada buat pengantin baru, Qaseh Dalia & KyleRil yang telah selamat diijabkabulkan pada Sabtu lalu bersamaan pada 14 Februari 2015.

Majlis Akad Nikah Jam 11+ Pagi
 

Majlis Persandingan, Jam 2.00 petang
Yeahhhh Qaseh dah jadi Puan !! Best kan tengok blogger dengan blogger kahwin? Huhu.. Terbaik ! Yang besnya, dua2 #kelabbloggerbenashaari . Hehe.. So kami dari #kelabbloggerbenashaari ni pun semangat nak konvoi ke Jerteh, Terengganu walaupun seharian perjalanan, demi mereka berdua..

Apa pun, kepada Puan Qaseh dan suami Kyle, semoga dapat menempuh alam perkahwinan yang penuh pancaroba, dugaan dan rintangan.. Sila hadapi sama-sama tauuu ! Tahniah sekali lagi ye tuk korang bedua ! Cepat sikittttttt dapat baby ! kah kah kah :D 

Salam.


14 comments:

Sheila Adziz said...

Allhamdulillah semoga mempelai kekal till jannah... :) segak dan cantik pengantin baru...

Normi Nieza said...

selamat pengantin baru..:)

Mrs Yatie said...

selamat pengantin baru dan we waiting for uzu pula :D

Harith Iskandar said...

Selamat Pengantin Baru

Puan Wawa said...

Tahniah, selamat pengantin baru qaseh..^_^

Uzu ble plak..")

zazanizam said...

Tahniah ! selamat pengantin baru kedua pempelai ;)

emma diana said...

Meriahnya majlis ,

Syira Lokman said...

cinta blogger dan blogger :D alhamdulillah

Rosalia said...

cantiknye :) tahniah.

Dkna Abza said...

tunggu blogger sabah dengan blogger klate pulak pasni :)

::EIDA:: said...

qaseh cantik!!!

Azhafizah Md Nor said...

Tahniah untuk mereka :)

Hidayah Zulkefli said...

Tahniahh

Yan Ty said...

Pasni ni geng #KBBA pula la ye... Ade single lagi tak kat #KBBA?

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com