February 24, 2015

, ,

Taman Beijing Putrajaya

Taman Beijing Putrajaya | Salam. Sebenarnya nama taman ni bukan taman beijing, tapi Taman Persahabatan Malaysia - China. Penat cari nama taman yang ala-ala beijing ni akhirnya......hehe.. dapat juga.. Taman ni ada kat Persint 4 tau.. korang cari ler sendiri . Hehe.. Banyak kali pusing nak cari tempat ni. Tempat tak ramai orang nampak. Hehe. 
Ramai yang tak tahu lagi ada Taman secantik ni kat Putrajaya. Uzu pun baru tau baca entry dari Abg Ben.. Kalau tak... haaa sampai bila-bila pun tak tau.. Sedangkan orang yang tinggal Putrajaya pun tak tau kewujudan taman ala-ala beijing ni.. Apatah lagi uzu yang duk Bangi..

Cantik pemandangan kat sini. Sesuai tuk wedding photoshoot, bersantai bersama keluarga dan dating! Hehehe. Orang betul2 ingat kami kat Beijing. Kahkahkah! Lawak. hehehe ok lah bye !  Salam..

Share:

15 Sila Komen:

Unknown said...

bestnyee.. menarik betul... ingatkan ritu uzu betul2 pi beijing.. heeee.. btw gambar pon cantik.. ni pakai note 4 ke?

careno said...

rasa mcm nak buat photoshoot la hujung minggu ni...

careno said...

rasa mcm nak buat photoshoot la hujung minggu ni...

Hafiz Hafizol said...

Malam buka tak Uzu Taman nie ?? hahaha.. Nak g dating lah sini malam hari..

kay said...

bestnye..memang cantik! =D

Unknown said...

wow...P Beijing tak ajak erk...
hehe

Unknown said...

kalo buat sesi fotografi kat situ memang cantik ^^

Pojiegraphy said...

Superbly magnificent place!

theizzs said...

Pernahlah datang sini sekali. Itupun terkial-kial mencari walaupun dah lama duk Putrajaya. Tersorok sangat tempatnya. But, best!

http://ekjozbuluh.blogspot.com/2014/11/taman-persahabatan-china-malaysia.html

Fatin Liyana said...

cantiknya
best for photoshoot :)

Mimin Adam said...

kak uzu daa macam model beijing, huhu

Azhafizah MN said...

bestnya..nak pergi sini jugak..cantik untuk photoshoot

Unknown said...

cantik.. boleh pergi cariknih..

Norma NML said...

Cantiknya tempat ni..model pun comel..hee..nak kena pegi ni :)

Ein Farah said...

wahh..cantik! msti syiok bila bergambar! hihi