✿Baca Entry Yang Lepas✿

Sunday, March 8, 2015

Benci Dengan Blogger Kuat Politik Ni....

Benci Dengan Blogger Kuat Politik Ni.... | Salam.. Takde angin takde ribut... tetiba dapat komen kat chatbox... Komen menyakitkan hati.. Eh...... takde lah sakit hati tapi... lawak je.. Lawak sampai tergelak-gelak berdekah-dekah sampai terhantuk kepala kat tepi bucu katil... 

Zaman mengundi dah habis dah cik anon busuk hati,..tapi masih ada isu blogger kuat politik? Macam lawak je .... Hahaha.. Bila masa pulak uzu kuat politik? Kah kah kah.. Kesian anon ni takde keje kan? memang anon ni busuk hati. Huhu ini zaman canggihlah.. boleh detect IP chat box ni... Kesian anon kebosanan ni.. Meh la lepakkk weiii sesama.. Kita layan mee udang D'laila Corner ! Lagi faedah !!


10 comments:

Mrs Yatie said...

Sat² uzu. Asal dia kata macam tu yer? :D parti apa uzu join? Hehe...

MNH SASTERA MELAYU said...

Kadang2 saya mls nak layan komen2 kat chatbox tu. Diaorang komen entah apa2.

Athirah Diyana said...

apa masalah? haha! entah pape lah

Harith Iskandar said...

hehehe sy pun xminat politik jugak, tp barangkali sy xkan gunakan kan nick Anon sbb xgentle lah kan?hehehe

Azhafizah Md Nor said...

Dah kenapa pulak ni kan..bukan musim mengundi pun

zazanizam said...

tersalah forum ni hihihi..

All About AnaYna said...

Abaikan ajelaa org camtu..buang masa kita aje..peaceee..:-)

SecretOfShaila said...

that why shaila tidak letak cbox dalm blog...huhuhu

Azlinda Azman said...

adoyai..sabo ye dik retis hehehe

Sally Samsaiman said...

bukan spam sebab nak suruh klik iklan?

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com