✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, March 23, 2015

Cara Memutihkan Kulit Paling Senang Dengan Fairy Whitez !

Cara Memutihkan Kulit Paling Senang Dengan Fairy Whitez ! | As-salam. Sekarang ni, dunia makin canggih.. Nak kurus je, senang giler.. Nak putih pun.. lagi lah senang.. Kalau dulu, nak putih, kena makan pill/vitamin.. Lepas tu cara makin lama makin canggih.. Dari pil... bertukar ke serbuk, pastu bertukar ke cecair.. dan cecair tu telah di modenkan dalam bentuk botol dan senang diminum ! 
Ni lah dia yang uzu nak bagitau tu.. Fairy Whitez..Lama dah nak beli benda ni, tapi rasa macam tak sempat je. Huhuhu akhirnya dapat juga uzu merasa Fairy Whitez ni.. Excited tau ! Yelahhhh Fairy Whitez ni untuk buat kulit kita makin putih gitu... hihi..Sapa tak nak putih? Ce habaqqqq mai...Semua nak putih kan? Betul tak? Betul tak? Jangan nak tipu... uzu pun nak putih jugak.. kulit dah gelap sebab sunburn. sobssssssss..
Hari pertama dapat Fairy Whitez ni, terus uzu try minum.. Mula-mula tu rasa macam, "err benda apa ni..?" ... pastu stop jap.. pastu uzu minum air kosong... Lepas tu uzu try sekali lagi minum, hurmmm rupanya sedapp Fairy Whitez ni..... Hahaha terasa kemanisannya kat situ.. Seduttt slow-slow.. Lepas try sebotol, uzu try lagi sebotol sebelum tidur.... memang sedap beb ! Manis je... siyes tak cukup minum sebotol!.. 

Ada 4 manfaat penting dalam Fairy Whitez iaitu tuk membantu kita dalam menghabuskan toksin, memulihkan badan, menyuburkan kulit, dan melindungi kulit. Dan ada 4 kesan yang positif yang dicipta untuk Fairy Whitez ni ialah, pencerahan rona kulit, pengurangan pigmentasi, pencegahan akne dan jerawat serta pengekalan pelembapan kulit dalam hanya 4 miggu !

12 Manfaat Keajaiban Fairy Whitez
  1. Mengurangkan kedutan dan garus halus
  2. Mengentalkan dan menegangkan kulit
  3. Menggalakkan pembaharuan sel dan tisu dan membaiki peredaran darah
  4. Memulihkan keanjalan kulit dan mengecilkan pori-pori 
  5. Membaiki pembentukan lembapan, menjadikan kulit licin, dan gebu
  6. Mencegah jerawat
  7. Mencerahkan kulit dan mencegah pembentukan pigmen gelap
  8. Mengurangkan lingkaran gelap dibawah mata
  9. Menguatkan sendi dan meningkatkan daya kelenturan
  10. Menggalakan pertumbuhan rambut lebih lebat dan kuku yang sihat
  11. Ciri-ciri antioksidan menentang radikal bebas yang memudaratkan
  12. Menyuburkan badan dengan khasiat vitamin , zat galian, asid amino, dan antioksidan

Apa yang uzu suka pasal Fairy Whitez ni, dia dalam botol dan senang diminum ! Sesuai sangat dengan uzu.. sebab.... setiap pagi uzu rushing sangat p kerja.. Tak sempat nak sarapan pun.. Nasib baik Fairy Whitez ni senang.. so, waktu driving uzu nak minum pun bolehh. Tak menjejaskan pemanduan malah best minum pagi-pagi Fairy Whitez ni sambil layan jammed..
Sekarang ni, waktu sesuai tau nak beli Fairy Whitez ni sebab ada promotion beli 5 percuma 1.. Harga 1 box = RM88 . Dalam sekotak ada 10 botol.. So kalau untuk sebulan, ambik lah 3 kotak. Hehehe... Tak pun kalau nak jimat ambik harga promotion tadi tu, beli 5 percuma 1 .!  Atau pun, beli lah dengan harga Rm188 untuk 3 botol... Lagi lah murah kan? Penghantaran pencuma keseluruh Malaysia !

Info Lanjut :


1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

macam sedap jer macam sedap jer...

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com