✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, May 11, 2015

Bila Kekasih Lama Yang Dah Kahwin Datang Kembali. Respon ?


Bila Kekasih Lama Yang Dah Kahwin Datang Kembali. Respon ? | Its been almost a year uzu diganggu oleh ex. Sejurus lepas dia kahwin pun, masih terus mengganggu sampai sekarang.. Motif? I punya dah redha si ex kahwin, relakan dengan hati penuh ikhlas, lepas tu? Ini yang uzu dapat? Serius sedih..


Kenapa perlu menggangu hubungan orang lain ? Kenapa tak hormat hubungan uzu macam mana uzu hormat keputusan si ex nak kahwin orang lain? Its not fair. Tak adil sangat .. Engkau ingat kau sorang je ke nak rasa apa itu kebahagian? Errrrr sangat tak adil. Tak adil :(

7 comments:

Ct Noraishah said...

sabar je la kan uzu...

Ayu Zan said...

sabar uzu..

Ahlam Miera Shafie said...

sy pun kena uzu.. bnyakkn brsabar...

bearyblossom said...

Alahai kesiannya Uzu. Takyah layan la org camtu. Jenis yang takleh nak terima hakikat. Padahal dia dah kawen dah pun.

btw jom singgah blog Emi :)

Afidah Azmi said...

jgn pedulikan ex anda tu..tunjuk sikit kebahagiaan yg Uzu dpt setelah dia kawin dgn org lain..

Ahmad Zaki said...

Report je kalau benda macam ni berlaku. Jangan biarkan dia sentiasa mengganggu.

ZH Blogger

NaZiRaH @ Ezyra said...

untung uzu tak layan, ada setengah tu, dah kawin, cari ex, ex pun dah kawin tp still layan, dua buat dosa, yg perempuan nusyuz curang dgn suami, yg laki tu pula dos sbb kaco bini org dan curang dgn isteri. mintak simpang la.

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com