Bila Kekasih Lama Yang Dah Kahwin Datang Kembali. Respon ?


Bila Kekasih Lama Yang Dah Kahwin Datang Kembali. Respon ? | Its been almost a year uzu diganggu oleh ex. Sejurus lepas dia kahwin pun, masih terus mengganggu sampai sekarang.. Motif? I punya dah redha si ex kahwin, relakan dengan hati penuh ikhlas, lepas tu? Ini yang uzu dapat? Serius sedih..


Kenapa perlu menggangu hubungan orang lain ? Kenapa tak hormat hubungan uzu macam mana uzu hormat keputusan si ex nak kahwin orang lain? Its not fair. Tak adil sangat .. Engkau ingat kau sorang je ke nak rasa apa itu kebahagian? Errrrr sangat tak adil. Tak adil :(

9 Sila Komen:

Ct Noraishah said...

sabar je la kan uzu...

Ayu Zan said...

sabar uzu..

Ahlam Miera Shafie said...

sy pun kena uzu.. bnyakkn brsabar...

bearyblossom said...

Alahai kesiannya Uzu. Takyah layan la org camtu. Jenis yang takleh nak terima hakikat. Padahal dia dah kawen dah pun.

btw jom singgah blog Emi :)

Afidah Azmi said...

jgn pedulikan ex anda tu..tunjuk sikit kebahagiaan yg Uzu dpt setelah dia kawin dgn org lain..

Ahmad Zaki said...

Report je kalau benda macam ni berlaku. Jangan biarkan dia sentiasa mengganggu.

ZH Blogger

NaZiRaH @ Ezyra said...

untung uzu tak layan, ada setengah tu, dah kawin, cari ex, ex pun dah kawin tp still layan, dua buat dosa, yg perempuan nusyuz curang dgn suami, yg laki tu pula dos sbb kaco bini org dan curang dgn isteri. mintak simpang la.

John said...

cheap jordan shoes
converse uk
louis vuitton outlet online
nike roshe one
coach outlet online
mbt
nike sneakers
ugg boots
polo ralph lauren outlet
birkenstock
2017216yuanyuan

qqq said...

tory burch outlet store
ecco shoes
michael kors outlet clearance
moncler outlet
pandora jewelry
nike air max 90
christian louboutin shoes
dallas cowboys jerseys
nmd adidas
timberland boots
170719yueqin