✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, July 23, 2015

Kejutan Yang Tak Dijangka..Alhamdulillah..

Kejutan Yang Tak Dijangka..Alhamdulillah.. | Salam .. Selamat hari raya korang .. Camna raya? Uzu setakat ni raya alhamdulillah ok. Beraya kat kampung, of coz meriah.. Ni tak puas cuti lagi ni.. Nak menikmati sisa cuti dulu. Isnin depan dah balik KL dah..hihi

Btw nak cerita al kisah sebelum nak raya hari tu.. Waktu tengah kenduri arwah , my step mom ada tanya.. "min, saiz jari apa?" Uzu tak sure saiz jari. Tak pernah nak cek.. Tapi sama saiz ngan kakak uzu lah.. Lepas tu, tak lama tu... my step mom panggil.. "min... sini dlu" .. Ceh! Min tu nama family panggil uzu.. Lepas tu dia ambil jari.. Masukkan cincin kat bawah ni kat jari manis..
 
Lepas tu, muka uzu terus ceria gilaaaa ko ! Ye lahh.. gelaran ibu tiri ni kan memang sesuatu yang sukar diterima.. Kita pun tak sangka mak tiri akan bagi cincin emas ni.. Katanya, muda-muda sesuai jadikan ini perhiasan.. *ayat nak memujuk kot* .. Tu diaaa.. Alhamdulillah.. Rezeki.. Uzu kan suka emas2 ni..Terlonjak gembira lah hohaii.. Bertambah koleksi kat tangan ni haa.. Lepas ni, kalau nampak uzu pakai cincin ni, jangan tanya sapa bagi.. Tumbung kang!

Btw, thanks a lot my step mom.. I is tetap sokong PAS ! *ehhhhh*

20 comments:

nuhara said...

Hahhaahaaa comel je

Nor Hidayah Mohd Nor said...

Hahahaha comel. mula2 baca tajuk tengok gambar, ingat dah ada berita baik yang ituuuuu Hahaha rupa-rupanya dapat dari mak tiri. Baiknya mak tiri :), cantik betul cincin tu. Hehehehe

Nadia Johari said...

kejap lagi dapat dari bakal suami..ehhee

adk dayah said...

atoto so sweet palin win last sekali punya ayat..haha

Siti Badariah Baharin said...

cantik cincin tu...memang manis kalau dipakai..

Shiqin Sunshine said...

Tahniah uzuu.. #eyhh nak jugk...buat simpanan..emas tgh jatuh harga nih..

muhammad nizam said...

nasib baik tak sokong GHB

izzeyda said...

Alhamdulillah rezeki raya tu.. apapun memang cantik laa cincin tu..

saye niza said...

bertuahnyee hihi

safurara said...

tanjat akk! ngat FF buat seprise td.hehehe

zazanizam said...

bertuah badan.. alhamdulillah.

Amani◕‿◕ said...

Ingatkan nak Nikah. hahahampeh.. haha.
shomel. Tahniahhh ! :D

Kak Uzu,, jemput la mengomen diblog kite jugakk :D

Azhafizah Md Nor said...

wahh tahniah..bertambah koleksi emas di jari.

Delimasari said...

sonoknyer dpt cincin

Maria Firdz said...

Alhamdulillah... Rezeki.. Cantik cincin tu..

PeRdU cINta said...

Jaga elok elok,.

NaZiRaH @ Ezyra said...

Wah cantik cincin uzu. Ingatkan cincin org datang meminang td. Hihi. Pndai step mom uzu ambik ht...;-)

mizz yatiey said...

eh ehhh..siapa yg bagi cincin tu haaaaa

Sue Izza said...

bestnyaaaaa keeee ada org dah tanda aiyokkkkk hahahhahaha

MG schmidt said...

sapa bgi?
hihi
cntik! :)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com