✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, August 6, 2015

Official Photoshoot Gushcloud Influencer 2015


Official Photoshoot Gushcloud Influencer 2015 | Salam. Selamat pagi semua.. Wahh setelah sekian lama uzu tunggu gambar official photoshoot Gushcloud Influencer ni... akhirnya dapat juga semalam.
Angkat tangan sapa yang perasan jubah uzu tu kusut?? Uhukkkk ... Al kisahnya iron kat studio tu rosak dan uzu pun krik krik krik je lah.. Ingat tak nampak, tapi ketara gila gila gila  tak iron.. Baju pun recycle semula pakai jubah tahun tahun lalu... Samalah jubah kat gambar dibawah ni. Baju raya tahun lalu. Hahahahahaha. nak jimat punya pasal.
Apa pun, thanks Gushcloud Malaysia atas photoshoot ni. Thanks juga atas kerjasama dari awal sehingga sekarang uzu di dalam naugan Gushcloud Malaysia . Terima kasih atas peluang dan ruang uzu memajukan diri dalam dunia blogging. Terima kasih sangat-sangat. Semoga kita semua makin majuuu ! InsyaAllah. Amin..

12 comments:

Azlinda Azman said...

tahniah Uzu!

Mrs Yatie said...

sweet ;)
selamat hari raya uzu :)

Normi Nieza said...

cantik..:)

Nieyl said...

Salam..
Selamat pagi...
Nieyl singgah sini...
tahniah uzu =)

saye niza said...

alahai kusut pulak hihi

Delimasari said...

tahniah UZU

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik uzu....,cantiknya gambar dik uzu....

Alhamdulillah... kad raya dari adik uzu dah akak terima..cantik sangat kad raya dik uzu tu....terima kasih yer dik uzu...

PeRdU cINta said...

Kusut pun kusut la...cantik..

iuzira said...

nak juga kak uzu, kalau ada lagi

yoorin melacolea said...

tahniah uzu...semoga terus success... =)

sayaiday mohd nor said...

Tahniah uzu! takpe, diorang ingat tu corak. heheheh

Cik Mun said...

tahniah uzu :)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com