April 30, 2016

Debaran Kemuncak Anugerah Pilihan Online (APO2016) Makin Terasa !

Debaran Kemuncak Anugerah Pilihan Online (APO2016) Makin Terasa ! | Salam. 2 hari je lagi undian dibuka. Esok last mengundi. Yeahhh tak sangka dah hampir sebulan uzu meraaih undi. Tiap pagi petang siang malam tak lupa meminta undian daripada orang ramai. 

Pihak Mstart baru je call tadi. Tanya itu ini sedikit info mengenai finalis. Uzu rasa berdebar. Dah buat yang terbaik setakat ni. Tak yakin menang sebab ada persaingan hebat iaitu Abg Ben sendiri. Sesiapa pun menang , itu semua rezeki dari Allah.. Takde istilah nak bermasam muka ke apa. Memasing ikut niat memasing.. Harap-harap KBBA menang ! WOrayyyy !! Mesti la harap KBBA menang. Im one of KBBAIm of coz pround KBBA menang.. But for the sake of my beloved daddy, i have been berkempen for my self. Yeah.. Takde dengki mendengki :)

Apa pun keputusanya, semua itu rezeki dari Allah. Subhanallah.

top 5 wajib datang ni.. Tak tau lagi nak pakai baju apa. Haha. Susah nak cari baju glam digital tema APO kali ini.. So kita sama-sama nantikan keputusannya :)
Share:

11 Sila Komen:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com said...

Selamat berjaya

Unknown said...

Selamat maju jaya uzu..hehehehe

Ooh Deo said...

Good luck uzu..

mommyfiqa said...

good luck..

Unknown said...

good luck Uzu..Kami doakan dari kejauhan ja..dapat tgk kat RTM jew..

Cici said...

good luck . cantik sangat

faimar sweet said...

good luck kak uzu ! :D

Azwan Juperi said...

good luck! http://goo.gl/YMkzHR

Eeca Shyaa said...

goodluck! comel sis uzu niii hihihih :*

~aSHa~ said...

Good luck uzu

Tengkubutang said...

cantik