✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, June 13, 2016

Buffet Ramadhan di Rymba Haven Nilai


Buffet Ramadhan di Rymba Haven Nilai | Salam.. Hari kedua berpuasa uzu dan rakan blogger yang lain berbuka puasa di Rymba Haven Nilai yang mana ini kali pertama uzu dijemput untuk berbuka kat sini.. Walaupun kite semua jauh dari KL tapi tetap jugak datang tuk memriahkan lagi susana.. Gitu kekdahnya..hewhewhew
 
Ni lah Rymba Haven..
So, pa yang menarik kat buffet ramadhan Rymba Haven ni? haa meh lahh jom lah tengok gambar-gambar kat bawah.. Pasti menyelerakan anda..


Daging Salai Masak Lemak Cili Api

Sosej

Roti
Tauhu Goreng Kcang Panjang

Kuih dan muih
Mayo
Air..
Salad..
Nasi hujan panas..
Sambal kerabu dan budu
Sate

Ayam Goreng Berempah..

Yang bestnya waktu sambil berbuka tu dengar diorang ni main benda ni.. Memang seap wei dengar.. Mcam nak menari sama je..Hehe.. Tapi best dengar..
 
Ok uzu nak komen pasal makan yang ada kat buffet ramadhan Rymba Haven.. So far semua ok.. Semua sedap.. uzu 5 kali roung makan habis makanan kat sini.. Sini semua menu tekak-tekak melayu.. Fuhhh memg ni lah kite nak.. Sesiapa yang area Nilai, boleh lah berbuka puasa kat sini..
Jemput semua makan-makan harga murah.. Kambing golek pun ada tapi Sabtu dan Ahad je ada.. Harga pun not bad..

Harga Buffet Ramadhan :

Weekdays: RM55 (dewasa) dan RM30 (kanak-kanak)
Weekend: RM60 (dewasa) dan RM35 (kanak-kanak)
 
Malumat Lanjut :
Rymba Haven,
Jalan Nilai Perdana 14,
Taman Nilai Perdana,
71800 Nilai, Negeri Sembilan 

Phone: +606 799 1314
Mobile: +6012 393 6442
 Website: www.rymbahaven.com
Facebook : Rymba Haven
Instagram : @rymbahaven


4 comments:

Shiqeen Sattar said...

boleh tahan menunya

Aretikz said...

Ni yang buat hati bergetar melihat makanan saat puasa.. haha

Mommy Muhaimin said...

Banyaknya makanan. Larat ke makan ni sis. Hahah. http://diarimommymuhaimin.blogspot.com/

sheAYANG said...

Dah nak habis puasa baru ternampak entry ni.
Rasa macam dah dekat dengan kampung.
Kalau sempat boleh la terjah. ;)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com