December 30, 2016

, , , , ,

Buang Tahi Lalat, Kutil, Biji Kolestrol Dengan Mudah Dengan LOTUS MOLE CREAM

Buang Tahi Lalat, Kutil, Biji Kolestrol Dengan Mudah Dengan LOTUS MOLE CREAM | Salam. Macam macam jenis krim kan ada sekarang ni, krim putih lah, krim cantik lah, krim kurus lah, tak lupa juga ada krim buang tahi lalat.. Haaa ada tak sesiapa nak buang tahi lalat? Nak buang kutil ke? krim ni bukan tuk buang tahi lalat je, bukan tuk kutil je tapi boleh juga buang biji kolestrol, ketuat dan  isi kulit terlebih..

Jangan risau korang semua sebab produk ni telah pun diluluskaan KKM.. Kesan dia kalau awak rajin pakai, memang akan berkesan seawal 3 hari akan nampak.. Cara guna pon tak delah susah sangat. Sapu je kat kutil-kutil korang, kat tahi lalat. Tak pakai setiap hari pun takpa , kesan positif akan nampak juga.. Yang bestnya kan pasal produk Lotus Mole Cream ni dia cabut sehingga kedalam akar ! haaaa so tak tumbunh-tumbuh lagi lah kan..So masalah korang pun insyaAllah amat tipis.. So far banyak testimoni puas hati dengan produk ni. Nanti korang bolehlah tengok testimoni kat bawha ye korang yeee....  

Macam-macam jenis tahi lalt nak buang, nak yang hidup ke, tahi lalat yang dah mati ke, pun boleh buang juga, tenggelam, timbul,rata , kecil, besar dan lain-lain lagi... 

Prooduk ni menggunakan bahan bahan organik dan tanpa tambahan chemical merbahaya (cuka epal, kulit kayu manis etc) . Sebotol kecil tapi cukup untuk berkali kali penggunaan 

Kandungan produk :
Cuka epal , pati pekat geranium , serbuk kayu manis , pati pekat frankinsce.
Kelebihan Menggunaka  Lotus Mole Cream
Rawatan yang mudah dan tak menyakitkan 
Jauh lebih murah daripada rawatan lain
Tanpa perlu pembedahan
Tanpa perlu laser
Kesan terbaik setanding rawatan laser , pembedahan dan rawatan lain yang mahal

Harga
PROMOSI COMBO
RM77 TERMASUK POSTAGE KE SEMENANJUNG
LOTUS MOLE CREAM + VITAMIN E ANTI SCAR CREAM
Kenapa Disarankan Ambil Combo?
Vitamin E berfungsi untuk memudarkan luka/parut selepas tahi lalat, kutil, ketuat, isi lebih tertanggal . Disebabkan krim ni tarik jauh kedalam akar, jadi kesan selepas tercabut akan kelihatan seperti luka. Gunakan VITAMIN E ANTI SCAR CREAM untuk pulihkan semula tekstur kulit dibahagian tersebut

JANGAN RISAU, IANYA SELAMAT DAN TANPA KESAN SAMPINGAN
PERHATIAN : TIDAK BOLEH DIGUNAKAN OLEH PESAKIT DIABETES/ KENCING MANIS

Testimoni :

 



For More Info :

Wah geram uzu tengok testimoni kat atas ni.. Semua berkesan.. Dari yang ada kutil, dah takde kutil, dari tahi lalat banyak, dah kurang tahi lalt tu.. Macam-macam kan boleh buang dengan hanya guna krim ni. So guyssssss kalau nak try produk ni, boleh lah tengok info kat bawah ye .. Selamat mencuba semua ! salam.. 

Untuk Order:
Whatsapp 012-933 5779 (FAA)

Instagram : @krimghaibajaib
Page : Lotus Mole Cream

Share:

2 Sila Komen:

Daus Redscarz said...

Menarik ni. Aku ada banyak tahi lalat ni. boleh pilih nak buang mana satu. nak tinggal yang comel-comel je..

Jemput baca http://www.redscarz.com/2016/12/konvoi-honda-civic-2h1m-ke-pulau-pinang.html

Fatimah Mohd said...

Nk thu hrge